کد خبر: ۸۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - 23 October 2016
با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه آرمان در یزد، از طرح های جدید این شرکت در حوزه ی بیمه های زندگی با عناوین "پسران آرمانی"، "دختران آرمانی"، "مادران آرمانی" و "طرح سنوات" در جمع اعضای شبکه ی فروش این استان رونمایی شد.
با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه آرمان در یزد، از طرح های جدید این شرکت در حوزه ی بیمه های زندگی با عناوین "پسران آرمانی"، "دختران آرمانی"، "مادران آرمانی" و "طرح سنوات" در جمع اعضای شبکه ی فروش این استان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، دکتر هادی رئیس الذاکرین عضو هیئت مدیره و معاون شبکه فروش و بازاریابی این شرکت، رویکرد فعلی بیمه آرمان را توجه به شبکه ی فروش و حمایت همه جانبه از نمایندگان بیمه دانست و از شبکه ی فروش خواست با روحیه ای قوی تر ازهمیشه وارد بازار شوند و ضمن انتقال نقطه نظرات بیمه گذاران به مسئولان، بیمه آرمان را متعلق به شبکه ی فروش بدانند و برای اعتلای آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

روح الله عظیمی – مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه ی آرمان نیز با معرفی محصولات جدید و بیان ویژگی ها و مزیت های این طرح ها، هدف از طراحی این محصولات را متناسب سازی نیاز مشتری با محصول دانست و گفت: باید طوری عمل شود که به تک تک نیازهای بیمه ای بخصوص در حوزه ی بیمه های زندگی در جامعه پرداخته شده و محصولاتی کاملا منطبق بر نیاز مشتریان، به بازار ارائه شود. ادامه ی این مراسم، به آموزش فنی شبکه ی فروش اختصاص یافت.

محمد جنیدی مسئول توسعه ی فروش بیمه های زندگی نیز ضمن تشکر از عملکرد تیم فروش بیمه های زندگی در یزد، به ظرفیت عظیم نهفته در حرفه ی فروشندگی اشاره و فروشندگی بیمه های زندگی را از معدود مشاغلی عنوان کرد که ضمن اقناع درونی و عزت نفس انسان، می تواند منافع مادی کم نظیری را متوجه فروشندگان این مدل از بیمه نامه کند و در عین حال، برای بیمه گذاران نیز محصولی بسیار مفید به حساب بیاید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: