کد خبر: ۸۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - 19 October 2016
مديرعامل واعضاي هئيت مديره بانك صنعت ومعدن ازكارخانه توليد آبميوه طبيعي "پرشين نوش" تبريز بازديد كردند.
مديرعامل واعضاي هئيت مديره بانك صنعت ومعدن ازكارخانه توليد آبميوه طبيعي "پرشين نوش" تبريز بازديد كردند.

به گزارش روابط عمومي بانك صنعت ومعدن اين بازديد درحاشيه برگزاري همايش سراسري مديران شعب اين بانك درتبريزانجام شد ومهندس افخمي وساير اعضاي هئيت مديره بانك ومديران ستادي و استاني بانك ازبخش هاي مختلف خط توليد كارخانه ياد شده كه با تسهيلات ارزي وريالي بانك صنعت ومدن درحال احداث است ديدار كردند.

بنابه اين گزارش؛ رشتچيان مديرعامل شركت پرشين نوش درهرقسمت توضيحات لازم را درخصوص چگونگي پيشرفت كارها وانجام هزينه هاي لازم بيان داشت.

رشتچيان درگزارش خود به بازديد كنندگان درخصوص اين كارخانه وحصولاتي كه درآينده توليد وبه بازارعرضه خواهدكرد اظهارداشت :شرکت پرشین نوش پرمیس در سال 93 با سرمایه ثبتی 100 میلیارد ريال، اقدام به احداث کارخانه در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع با سرمایه گذاری ایرانیان مقیم آلمان در منطقه کمتر توسعه یافته استان آذربایجان شرقی و در کیلومتر 37 آزادراه تبریز- زنجان كرد.

وي خاطر نشان ساخت :این کارخانه با واردات مدرنترین ماشین آلات خارجی ساخت کشورهای اروپایی از قبیل آلمان ، اسپانیا، ایتالیا ، لهستان با سرمایه گذاری بالغ بر 800 میلیارد ريال، در زمینه تولید آبمیوه 100 درصد طبیعی، اسموتی و کنسانتره برای اولین بار در ایران ، مطابق با تکنولوژی روز دنیا مجوز Hi-Tech از وزارت صنعت، معدن و تجارت ، برنامه ریزی و مراحل ساخت آن آغاز گردید.

رشتچيان افزود:با توجه به تنوع محصولات باغی – زراعی در ایران و همچنین خط تولید پیشرفته و منحصر به فرد کارخانه ،این شرکت را بر آن داشت که امکان استحصال اکثر آبمیوه های موجود در جهان شامل آب مرکبات (پرتقال، لیمو شیرین، نارنگی، گریپ فروت)، آب انواع توت ها،،آب میوه های هسته کوچک (آلبالو، گیلاس)، پوره میوه های هسته بزرگ (شلیل، هلو، زردآلو، آلو)، آب سیب و گلابی و آب اناردر بسته بندی های شیشه، پت و نیز Bag in Box (از 2 لیتر تا 5 لیتر) را فراهم آوردیم

فرآیند تولید این محصول در ایران منحصر به فرد بوده به طوری که بدون نیاز به هرگونه مواد افزودنی اعم از نگهدارنده ،شکر ، کنسانتره و... قابلیت ماندگاری 3 ماهه داشته ، به طوری که این محصول به عنوان NFC (بدون استفاده از کنسانتره )در جهان شناخته شده است .

مديرعامل شركت پرشين نوش خاطرنشان ساخت :با توجه به دسترسی به میوه جات طی 10 ماه سال (از اردیبهشت تا پایان بهمن ماه)، این شرکت اقدام به افزودن امکان تولید آب غنی شده در شیشه برای اولین بار در ایران به صورت معمولی و گازدار نیز نموده است.

نامبرده ظرفیت تولید این کارخانه را در سال بیش از 100میلیون لیتر آبمیوه ، 3هزار و 300 تن کنسانتره و 10 میلیون لیتر آب غنی شده اعلام نمود.

رشتچيان باشاره به استحصال حداکثر 50 درصد وزن میوه به صورت آبمیوه، این شرکت در طی یک سال اقدام به خرید حداقل 200 هزار تن میوه در فصل های مختلف می نماید که این امر جهشی بزرگ در بخش کشاورزی و عامل رونق بخش از صنعت در منطقه خواهد بود .

وي درخاتمه افزود :این کارخانه پس از بهره برداری با اشتغال 315 نفر نیروی کار به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در سه شیفت کاری شروع به فعالیت خواهد نمود .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: