کد خبر: ۸۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - 16 October 2016
روزنامه رسالت در شماره یکشنبه 25 مهر در تشریح این خبر به نقل از نیره پیروزبخت نوشت: برای استاندارد یورو5 مصوبه قطعی نیست و اجباری برای رعایت این استاندارد در تولید خودرو وجود ندارد.البته باید بگویم فرق زیادی میان یورو4 و 5 وجود ندارد.
این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان نظارت دقیق و شفاف سازی هزینه های انتخاباتی، به بررسی سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات پرداخت و نوشت: رهبر معظم انقلاب در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، سیاست های کلی «انتخابات» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

روزنامه رسالت با انتخاب عنوان چالش های برجام ناشی از تعلل طرف مقابل است، به نقل از سیدعباس عراقچی در حاشیه جلسه کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می نویسد: برای گشایش های ایجاد شده، چالش هایی که وجود دارد و بدعهدی هایی که از طرف مقابل کماکان وجود دارد باید چاره اندیشی شود. دستاوردهایی که وجود دارد و حرکت هایی که دستگاه های مختلف در حوزه اقتصادی آغاز کرده اند، همه این ها را در مجموعه گزارش هایی ارایه کردیم.

این روزنامه با اشاره به عنوان آل سعود به دنبال نسل کشی در یمن است، نوشت: دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه سعودی ها با جنایت صنعا به دنبال نسل کشی در یمن هستند، تاکید کرد: آنها باید در یک دادگاه بین المللی به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شوند. حسین امیرعبداللهیان گفت: در نتیجه این وضعیت، آل سعود به همراه ایالات متحده آمریکا به دنبال آن هستند که با اقداماتی نظیر حمله هفته گذشته به صنعاء، رعب و وحشت ایجاد کنند.

رشد صنعت نفت با قراردادهای جدید نفتی محال است؛ عنوان دیگر روزنامه رسالت محسوب می شود، در این مطلب می خوانیم: دکتر مسعود درخشان، متخصص حوزه اقتصاد نفت و استاد نخبه اقتصاد یکی از منتقدان جدی قالب جدید قراردادهای نفتی است. وی معتقد است برای امضای قراردادهای نفتی هیچ مشورتی با کارشناسان این حوزه صورت نگرفته است. وی افزود: با قراردادهای جدید نفتی رشد در صنعت نفت ایران محال است.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان «راه توقف درگیری ها در سوریه چیست؟» را به چاپ رساند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: