کد خبر: ۸۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - 14 October 2016
مدیرعامل بیمه ملت در پیامی خطاب به مدیران، کارکنان و نمایندگان بیمه ملت، هفت محور راهبردی شرکت را تشریح کرد.
مدیرعامل بیمه ملت در پیامی خطاب به مدیران، کارکنان و نمایندگان بیمه ملت، هفت محور راهبردی شرکت را تشریح کرد.

 ابراهیم‌پور درمتن پیام آورده است: بیمه ملت، شرکتی است با ویژگی‌های منحصر به فرد و قابلیت‌هایی همچون توانگری مالی سرآمد، بهره‌مندی از بستر فناوری اطلاعات پیش‌رو، تنوع محصولات بیمه‌ای، مدیران، کارشناسان و کارکنان حرفه‌ای و نمایندگان آگاه و متخصص. حفظ و تعالی این نقاط قوت و رفع کاستی‌های احتمالی، وظیفه‌ای است که بدون انسجام سازمانی، دانش‌افزایی مستمر، شفافیت، پاسخگویی دقیق، مسئولیت‌پذیری، مشتری‌مداری و رعایت حقوق ذینفعان مهیا نمی‌شود.

وی محورهای هفتگانه راهبردی برای رسیدن به اهداف مدنظر در کنار اتخاذ استراتژی‌های جدید را این گونه بیان کرد:

1- پذیرش ریسک توسعه پورتفوی بیمه‌ای متناسب با سرمایه و توانگری مالی شرکت و ارتقا جایگاه بیمه ملت در رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه با تاکید بر مدیریت ریسک و حضور موثر در بازار صنعت بیمه از طریق شناخت صحیح بازار و رقبا، استفاده از فناوری‌های نوین، ارائه محصولات جدید متناسب با نیاز مشتریان، نرخ دهی مناسب، و پاسخگویی و تبلیغات هدفمند و …

2- برقراری حاکمیت شرکتی و حفظ حقوق تمامی ذینفعان شرکت از جمله سهامداران خرد.

3- توسعه و ارتقای شبکه فروش از طریق ارائه آموزش‌های تخصصی، اقدامات حمایتی و پشتیبانی به موقع و موثر از نمایندگان و بدنبال آن رفع مشکلات و رونق بخشیدن به کسب و کار آن‌ها.

4- حفظ و ارتقای سرمایه‌های انسانی ارزشمند شرکت از طریق آموزش، اجرای طرح‌های انگیزشی و مشارکتی، اصلاح ساختار و تکمیل مدیران کلیدی و عملیاتی و افزایش کارایی و اثربخشی آنان برای تحقق اهداف شرکت.

5- توجه خاص به نیازهای مشتریان از طریق ارائه خدمات مناسب بیمه‌ای در هنگام انتخاب محصول در جریان فرآیند صدور و خسارت و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و به حداقل رساندن شکایت‌ها با محوریت قراردادن شفافیت، پاسخگویی و رعایت انصاف.

6- حفظ توانگری مالی شرکت در سطح یک و بالاتر از 200 درصد با محوریت عملیات بیمه‌گری.

7- رعایت بهداشت حقوقی و وصول مطالبات شرکت با پیگیری و تعامل بین مجموعه ستاد و شبکه فروش.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: