کد خبر: ۸۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - 09 October 2016
از شعب، نمایندگان و کارشناسان برتر چهارمین جشنواره بیمه های زندگی بیمه رازی در اولین اجلاس شهروندی نمایندگان بیمه رازی در هتل المپیک تهران تقدیر شد.
از شعب، نمایندگان و کارشناسان برتر چهارمین جشنواره بیمه های زندگی بیمه رازی در اولین اجلاس شهروندی نمایندگان بیمه رازی در هتل المپیک تهران  تقدیر شد.

 به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، در اولین اجلاس شهروندی نمایندگان بیمه رازی که در هتل المپیک تهران برگزار شد از شعب، نمایندگان و کارشناسان برتر که در ایام چهارمین جشنواره بیمه های زندگی فعالیت برجسته ای داشتند با حضور دکتر یونس مظلومی مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران فنی و ستادی شرکت بیمه رازی و نمایندگان سراسر کشور  تقدیر به عمل آمد.

 گفتنی است چهارمین جشنواره بیمه های زندگی بیمه رازی با عنوان " جشنواره عید تا عید " از عید سعید فطر آغاز و 30 شهریور مصادف با عید غدیر خم به پایان رسید. در این جشنواره علاوه بر همه شعب عمومی و تخصصی بیمه رازی، نمایندگان بیمه های عمر نیز مشارکت فعال و فشرده ای داشتند و پس از پایان مدت جشنواره، 10 شعبه و 10 نماینده برتر شرکت بیمه رازی به شرح زیر معرفی شدند که از تلاش های آنان با اهدای لوح تقدیر، سکه بهار آزادی و وجه نقد تقدیر گردید.

 لازم به ذکر است که  جوایز بیمه گذاران برنده بیمه های زندگی  که در ایام جشنواره مذکور بیمه نامه زندگی خریداری نموده اند نیز، پس از انجام  قرعه کشی و اقدامات اولیه متعاقبا از طریق سایت شرکت و رسانه های جمعی به اطلاع عموم هموطنان عزیز خواهد رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: