کد خبر: ۸۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 03 October 2016
همایش ششمین سالروز تاسیس شرکت بیمه‌کوثر باحضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای، مدیرعامل بیمه‌کوثر، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت به‌همراه خانواده‌شان در هتل ارم تهران برگزار شد.
همایش ششمین سالروز تاسیس شرکت بیمه‌کوثر باحضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای، مدیرعامل بیمه‌کوثر، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت به‌همراه خانواده‌شان در هتل ارم تهران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ شرکت بیمه کوثر در طلیعه‌ هفتمین سال فعالیت خود، در این جشن باشکوه پذیرای قریب 650 نفر از کارکنان و مدیران شرکت همراه با خانواده‌هایشان بود که فضایی پرشور، صمیمی و ماندگار را به تصویر کشید.

برپایه این گزارش؛ همایش با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید توسط قاری بین المللی جناب آقای قصری زاده و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد.

براساس این گزارش؛ دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه‌کوثر به‌عنوان میزبان این مراسم دقایقی پشت جایگاه قرار گرفت و از حضور گرم و صمیمی همکاران مجموعه‌ بیمه‌کوثر و نیز تشریف‌فرمایی یکایک میهمانان قدردانی کرد. وی اعضای شاغل در شرکت را همچون اعضای یک خانواده دانست که با کمک حس مشترک دوستی و همکاری توانسته‌اند به توفیقات زیادی دست یابند و با ادامه‌ همین روند پیشرفت‌های بیشتری عاید این خانواده بزرگ و صمیمی خواهند کرد.

گفتنی است: مناسبت تقارن سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر با هفته دفاع مقدس، محمد گلریز، خواننده نام آشنای انقلاب و روزهای جنگ نیز به این مراسم دعوت شده بود که با اجرای چند آهنگ حماسی یاد آن روزهای مبارزه علیه دشمن بعثی را زنده کرد و در انتها با اجرای اثری با مضمون عارفانه حضار را سر ذوق آورد.

در این همایش از شعبه های برتر بیمه کوثر در سال 94 تقدیر شد. روسای شعب بوشهر، لرستان، یزد، تهران و البرز که به ترتیب حایز رتبه‌های نخست تا پنجم شده بودند روی جایگاه حاضر شدند و جوایز، لوح تقدیر و تندیس خود را از دست مدیرعامل و تنی چند از میهمانان ویژه دریافت کردند.
 
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این جشن به حافظ خردسال قرآن کریم، سرکار خانم شهسواری اختصاص داشت. وی علاوه بر ارائه توضیحاتی راجع‌به نحوه حفظ قرآن در این سن کم برای خیل والدینی که در سالن حضور داشتند، با ارائه گوشه‌ای از توانمندی‌های اعجاب‌انگیز خود در زمینه حفظ قرآن در ابعاد گوناگون که به لطف خدا کسب کرده بود و پاسخ به سئوالات متعدد قرآنی یک برنامه سراسر معنوی را برای حاضران ارائه داد.

بر اساس این گزارش؛ دکتر صدرا در دقایقی کوتاه به تبیین مسایل مهمی در مورد خانواده، نقش والدین و به‌ویژه نحوه‌ تربیت فرزندان پرداخت. وی مهمترین بخش از دوران تربیتی فرزندان را از 10 تا 19 سالگی دانست و نکات مهمی را در مورد آسیب‌ها و فرصت‌های تربیتی در این برهه حساس برشمرد.

در ادامه شرکت‌کنندگان در جشن ششمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه کوثر شاهد تجلیل از 17 کارمند ساعی و نیز 10 نماینده برتر شرکت بودند. این عزیزان با حضور روی سن جوایز، لوح و تندیس خود را از دستان مدیران ارشد شرکت و میهمانان ویژه این مراسم دریافت کردند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: