مدير حوزه دو خراسان رضوي گفت : شرايط رقابتي در بازار پول به نحوي شده است که تنها ارائه خدمات کافي نيست بايد مشاور اقتصادي مشتريان بود.
مجتبي آموزش در جلسه کميته بازاريابي حوزه دو خراسان رضوي اظهار داشت : مديران شعب بايد زمينه جلب مشتريان به شعب را فراهم کنند و با استفاده از حضور مشتري در شعبه به شناخت نيازهاي آنان پرداخت.
وي افزود: بايد شيوه خدمت رساني به نحوي باشد که هريک از مراجعه کنندگان به شعب با يکبار مراجعه تبديل به مشتري و سپرده گذار دائم شرکت باشند.
معاون حوزه دو خراسان رضوي نيز در اين جلسه گفت : احترام به اربابرجوع و تكريم مشتري جزء اساسيترين سياستهاي مؤسسات و سازمانها است كه از آن با عناوين چون «مشتري نوازي»و «مشتري محوري» ياد ميشود .
امير کاريزنوي در ادامه تصريح کرد : مشتريان رفتارها و نقشهاي ايفاء شده توسط کارکنان شعب را بيش از ساير جنبههاي عمليات به خاطر سپرده و کارکنان يک شعبه بخشي از خدمات بانک محسوب شوند.
وي بابيان اينکه نبايد ارائهکننده خدمت را از خدمت ارائهشده جدا بدانيم خاطرنشان کرد: کارکنان صف ميبايستي چندين نقش را ايفاء کند. يعني علاوه بر تماس با مشتريان و ايفاي نقش يک مشاوره اقتصادي براي آنان به اهداف عملياتي و اهداف بازاريابي توجه ويژه داشته باشند.