کد خبر: ۸۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - 02 October 2016
شخص دکتر روحانی تأکید دارد که ورزش بانوان و مطالبات آنها باید جدی انگاشته شود. ما هم در وزارتخانه با همین نگاه و هدف به دنبال این هستیم که حق این مجموعه مغفول مانده را ادا کنیم.
روزنامه اطلاعات در شماره یکشنبه 11 مهر در تشریح تیتر یک، گفت و گو با محمود گودرزی را برجسته کرد و به نقل از وی نوشت: شخص دکتر روحانی تأکید دارد که ورزش بانوان و مطالبات آنها باید جدی انگاشته شود. ما هم در وزارتخانه با همین نگاه و هدف به دنبال این هستیم که حق این مجموعه مغفول مانده را ادا کنیم.

این روزنامه با اشاره به عنوان جهانگیری: هیچ دستگاهی از نظارت ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مستثنی نیست، آورد: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عکس دستاوردهای سه ساله دولت، اقدامات انجام شده برای مقابله با دریافت حقوق های نامتعارف را تشریح کرد. وی با این یادآوری که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بر اساس فرمان رهبری تشکیل شده است، گفت: این ستاد حتما به حیات خود ادامه خواهد داد. بر اساس دستور رهبری هیچ دستگاهی حتی به بهانه انتساب به تشکیلات رهبری نمی تواند خود را از نظارت ستاد مبارزه با مفاسد مستثنی کند.

گردهمایی با شکوه هنرمندان در بزرگداشت شادروان داود رشیدی، از دیگر عنوان های روزنامه اطلاعات است، در تشریح این خبر می خوانیم: آیین چهلمین روز درگذشت استاد داود رشیدی عصر دیروز با حضور اهالی تئاتر و سینما در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد. در این برنامه جمعی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله جعفر والی، منیژه حکمت، محمود دولت آبادی، سعید ملکان، علی دهکردی، رضا بهبودی، سیامک صفری، امیر اسفندیاری، آزاده پورمختار، هرمز هدایت، اکبر زنجانپور، سعید امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی و... حضور داشتند.

این روزنامه با انتخاب عنوان جایزه ای برای سعی «سایه»، می نویسد: بیست و سومین جایزه تاریخی ادبی دکتر محمود افشار یزدی برای زبان فارسی و وحدت ملی عصر دیروز در محل کانون زبان و ادبیات فارسی به استاد هوشنگ ابتهاج، شاعر معاصر، و متخلص به «سایه» اهداء شد. بنیاد موقوفات افشار از سال 1368 به کسانی که در گسترش زبان فارسی و پاسداری از میراث فرهنگی در حوزه وحدت ملی تلاش می کنند، جایزه ای ارزشمند و معنوی اهداء می کند. امسال که بیست و سومین دوره اهداء جایزه موقوفات افشار است، شورای علمی بنیاد موقوفات افشار به اتفاق آراء شاعر معاصر، امیر هوشنگ ابتهاج، متخلص به «هـ . ا. سایه» را که شعر «ایران ای سرای امید» را سروده و بزرگانی همانند محمدرضا شجریان، شهرام ناظری و حسین قوامی آن را اجرا کرده اند، اعطا شد.

روزنامه اطلاعات با درج عنوان شمخانی: راه پاسداری از کشور و انقلاب «تولید قدرت» است، نوشت: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در بازدید از خطوط تولید و نمایشگاه توانمندی های پهپادی سپاه با تاکید بر این که راه پاسداری از انقلاب و کشور «تولید قدرت» است، گفت: امروز با حداقل منابع مالی، تولید قدرت حداکثری را فراهم کرده ایم و می توانیم فناوری های نظامی را در بخش های مختلف صنعت در خدمت اهداف غیرنظامی نیز قرار دهیم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با خون های پاک شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، پیمان بسته ایم که منویات فرمانده معظم کل قوا در تحقق قدرت دفاعی مستقل، پایدار و بومی را عملیاتی کنیم و بر این عهد خود پایدار خواهیم ماند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان «آمریکا به حضور اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه تن داد» را منتشر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: