کد خبر: ۸۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - 24 September 2016
با تاکید بر نظر مخاطبان، بیلبورد تبلیغاتی بیمه دی در ماه مبارک رمضان، بیشترین امتیاز را در معانی، محتوی و زیبایی کسب کرده و دومین طرح شناخته شد.
با تاکید بر نظر مخاطبان، بیلبورد تبلیغاتی بیمه دی در ماه مبارک رمضان، بیشترین امتیاز را در معانی، محتوی و زیبایی کسب کرده و دومین طرح شناخته شد.

بیمه دی اعلام‌کرد: در ماه مبارک رمضان، ۵۰ برند و شرکت معتبر به منظور ارائه تبلیغات محیطی در سطح شهر با محتوای ماه‌رمضان مشارکت داشتند که بیمه دی توانست با کسب آرا و امتیازی مطلوب، مقام دوم را از نظر محتوا، زیبایی و مفهوم کسب کند.

بنابر اعلام بیمه دی، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی که توسط ۵۰ برند مطرح کشور، مفاهیم و موضوعات مرتبط با ماه مبارک رمضان را به نمایش در آوردند، توسط گروهی کارشناس و متخصص در حوزه‌های شهری، روانشناختی، مذهبی و صنعت تبلیغات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند که با تاکید بر میزان جذب آرای مخاطب خاص و مردمی، بیلبورد تبلیغاتی ماه‌رمضان بیمه دی توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

همچنین پیش از این آگهی تلویزیونی شرکت بیمه دی نیز جزو تبلیغات منتخب سال شناخته شده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: