با تاکید بر نظر مخاطبان، بیلبورد تبلیغاتی بیمه دی در ماه مبارک رمضان، بیشترین امتیاز را در معانی، محتوی و زیبایی کسب کرده و دومین طرح شناخته شد.
بیمه دی اعلامکرد: در ماه مبارک رمضان، ۵۰ برند و شرکت معتبر به منظور ارائه تبلیغات محیطی در سطح شهر با محتوای ماهرمضان مشارکت داشتند که بیمه دی توانست با کسب آرا و امتیازی مطلوب، مقام دوم را از نظر محتوا، زیبایی و مفهوم کسب کند.
بنابر اعلام بیمه دی، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی که توسط ۵۰ برند مطرح کشور، مفاهیم و موضوعات مرتبط با ماه مبارک رمضان را به نمایش در آوردند، توسط گروهی کارشناس و متخصص در حوزههای شهری، روانشناختی، مذهبی و صنعت تبلیغات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند که با تاکید بر میزان جذب آرای مخاطب خاص و مردمی، بیلبورد تبلیغاتی ماهرمضان بیمه دی توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.
همچنین پیش از این آگهی تلویزیونی شرکت بیمه دی نیز جزو تبلیغات منتخب سال شناخته شده بود.