کد خبر: ۸۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - 22 September 2016
مشکلات زیادی در جزیره قشم وجود دارد که این مشکلات مربوط به گذشته است و در کوتاه مدت حل نخواهد شد.
فرماندار قشم گفت: مشکلات زیادی در جزیره قشم وجود دارد که این مشکلات مربوط به گذشته است و در کوتاه مدت حل نخواهد شد.

به گزارش فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در جمع مردم روستای طولای جزیره قشم در مسجد جامع این روستا با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: اگر قرار است راه شهدا را پاس بداریم باید به مردم خدمت کنیم و خدمت به مردم باعث افتخار ماست و در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه شعار ما با مردم و برای مردم بوده است، افزود: مشکلات زیادی در جزیره قشم وجود دارد و این مشکلات مربوط به گذشته است و یک شبه حل نخواهد شد.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مطرح شده از قبیل آب، برق، زمین، مسکن و اشتغال جوانان به کار خواهیم بست.

نصری با بیان اینکه برای رفع مشکلات آب و برق جزیره قشم جلسات زیادی برگزار شده است، تصریح کرد: امسال سال اقدام و عمل است و همه مسؤولان وظیفه دارند در تمامی عرصه‌هایی که مردم با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه با مدیری که در رفع مشکلات مردم کوتاهی کند برخورد خواهد شد، تاکید کرد: با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، فرمانداری و دهیاری روستای طولا، مشکلات این روستا به‌صورت ویژه بررسی شده و تمام سعی خود را برای حل مسائل مطرح شده به کار خواهیم بست.

فرماندار قشم در پایان یادآور شد: حضور مسؤولان در میان مردم یکی از نشانه‌های اقدام و عمل است و دنبال راهکار مناسبی هستیم تا به‌صورت ریشه‌ای مشکلات این روستا برطرف شود.
برچسب ها: قشم ، اشتغال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: