کد خبر: ۸۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - 19 September 2016
رئيس حوزه سيستان بلوچستان با بيان اينکه پايه هاي يك سازمان بر نظارت و كنترل استوار است گفت: کنترل و نظارت از اساسي ترين وظايف روساي شعب است.
رئيس حوزه سيستان بلوچستان با بيان اينکه پايه هاي يك سازمان بر نظارت و كنترل استوار است گفت: کنترل و نظارت از اساسي ترين وظايف روساي شعب است.

به گزارش روابط عمومي غلامعلي بنداني در جمع روساي شعب و دواير با تاکيد بر اينکه در موسسه ثامن کار بايد موثر باشد، تصريح کرد: بايد هوشمندانه کارکنيم و با کمترين حجم کار بيشترين بازدهي را داشته باشيم بطوري که کارايي کارکنان منتج به اثربخشي و خلق ارزش براي جامعه و ذينفعان شود.

وي با بيان اينکه سياست ها، اهداف و برنامه هاي بانک بايد در راستاي اهداف اقتصادي نظام باشد، گفت: با افزايش خدمات مي توان خلق ارزش کرد لذا بايد نگاه اقتصادي به کارها داشته باشيم و براي انجام هر کاري صرفه و صلاح ذينفعان را مقدم بدانيم.

وي به تجزيه و تحليل عملکرد شعب در بخش هاي مختلف پرداخت و اظهار داشت: مدير موفق بايد قابليت کنترل نظارت و مراقبت افراد تحت پوشش خود را داشته باشد.

وي مشارکت و تعامل گروهي کارکنان را از عوامل موفقيت موسسه بيان کرد و افزود: با تعامل و همفکري، نوعي تعلق خاطر به سازمان و محيط کار پيدا مي شود و اين امر باعث ايجاد مسئوليت پذيري بيشتر کارکنان مي شود.

بنداني يکي از راه هاي کاهش هزينه هاي موسسه را تشويق و ترغيب مشتريان به استفاده از خدمات نوين عنوان کرد و تاکيد کرد: استفاده از اين نوع خدمات لازم است، همکاران تمرکز بيشتري در اين زمينه براي آشنايي مشتريان موسسه با خدمات نوين داشته باشند .

در اين جلسه گزارشي درباره استفاده مشتريان شعب از خدمات نوين به همراه تحليل عملکرد شعب از حيث توجه و استفاده از خدمات فوق ارائه شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: