مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با همراهی معاون منظقه یک به منظور ارزیابی عملکرد حوزه ها و شعب شهر مشهد، به صورت سرزده از شعب بازدید و با رییس و کارکنان آن گفتوگو کرد.
سیدامین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در دیدار با کارکنان و روسای حوزه و شعب مشهد ضمن بررسی عملکرد این شعب، ایشان را به رعایت نظم و انضباط کاری و مشتری مداری دعوت نمود و افزود: با توجه به لزوم ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان لازم است تا با تکیه بر سجایای اخلاقی و اصول مشتریمداری به حدی برسیم که برای برطرف کردن نیاز مشتری،در بهترین شکل ممکن پاسخگو باشیم.
سید امین جوادی با همراهی اسماعیل زاده معاون منطقه یک از حوزه دو و حوزه سه و شعب مرکزی، مفتح، رسالت، هاشمی نژاد و 17شهریور مشهد به طور سرزده بازدید کرد.