کد خبر: ۸۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - 07 September 2016
موج بارشی که از دیروز وارد کشور شده است، استان‌های شمالی را در برمی‌گیرد و به احتمال زیاد شاهد رگبار سیل آسا خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گفت: موج بارشی که از دیروز وارد کشور شده است، استان‌های شمالی را در برمی‌گیرد و به احتمال زیاد شاهد رگبار سیل آسا خواهیم بود.

به گزارش «نسیم آنلاین»، اصغری گفت: موج بارشی که از دیروز وارد کشور شده استان‌های اردبیل و گیلان را در برگرفت و تا ساعتی دیگر با سرعتی بیشتر به مازندران و پس از آن با کمی تأخیر به گلستان و خراسان شمالی می‌رسد. در این مناطق به احتمال زیاد شاهد رگبار سیل آسا باشیم بنابراین مسافران این مناطق از بیتوته در کنار رودخانه‌ها جلوگیری کنند چرا که این نقاط طغیانی و جاده‌ها نیز لغزنده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای پایتخت نیز رو به خنکی می‌رود، گفت: در10 روز آینده امروز و فردا تهران خنک ترین روزها را پشت سرخواهد گذاشت و فردا احتمال بارندگی می‌رود.

اصغری افزود: بارش مناطقی همچون زنجان، آذربایجان غربی، شرقی، ارتفاعات مناطق قزوین، البرز و شمال سمنان را در برخواهد گرفت.

وی گفت: جنوب کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان بلوجستان در بعد از ظهر امروز رگبار و رعدو برق خواهد بود و البته شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی هم گرد و خاک است.

اصغری ادامه داد: گرد و خاک کشور عراق در خوزستان و ایلام و گردو خاک محلی هم در بوشهر و وزش باد در فارس و خراسان رضوی نیز مشاهده خواهیم کرد این درحالیست که وزش باد پدیده مشترک بیشتر استانهاست.
برچسب ها: هواشناسی ، سیل ، بارندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: