کد خبر: ۸۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - 04 September 2016
تا به الان 220 پرونده مربوط به خسارت های وارد شده طوفان اخیر در شهرهای استان در بیمه کوثرتشکیل شده است که در حال بررسی های کارشناسی است و برخی نیز به مرحله پرداخت خسارت رسیده است.
مدیر شرکت بیمه کوثر مازندران در گفت و گو با حرف از پیگیری 220 پرونده خسارت طوفان در شهرهای مازندران خبر داد و گفت: تا به الان 220 پرونده مربوط به خسارت های وارد شده طوفان اخیر در شهرهای استان در بیمه کوثرتشکیل شده است که در حال بررسی های کارشناسی است و برخی نیز به مرحله پرداخت خسارت رسیده است.  

قاسم بهروزی گفت: از این تعداد پرونده ،140 مورد مربوط به قائم شهر، 60 مورد مربوط به بابل و مابقی به دیگر شهرها اختصاص دارد. 

وی برآورد خسارت این تعداد پرونده را یک میلیارد و 200 میلیون تومان دانست و خاطر نشان کرد: تا پایان هفته بررسی پرونده ها به اتمام رسیده و تمامی تعهدات شرکت بیمه کوثر پرداخت خواهد شد. 

مدیر بیمه کوثر مازندران با بیان اینکه از زمان وقوع حادثه تیم های کارشناسی شرکت بیمه کوثر در مناطق آسیب دیده حضور یافتند، اظهار کرد: نمایندگی ها، کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان ها و حضور فیزیکی خسارت دیدگان مرجع آمار بیان شده می باشد. 

بهروزی تصریح کرد: خسارت وارد شده در حوزه تخریب های  سربندی، شیروانی و سقف است که همگی آن ها در حال بررسی و تایید کارشناسان مستقر در مناطق آسیب دیده می باشد. 
*5تیم کارشناسی به مناطق آسیب دیده اعزام شد

وی با بیان اینکه 5 تیم کارشناسی به مناطق آسیب دیده اعزام شده اند، بیان کرد: بسته به عمده خسارت ها در قائم شهر، 4 تیم به این منطقه اعزام و یک تیم در بابل مستقر شد.

مدیر شرکت بیمه کوثر مازندران از خسارت دیدگان خواست برای تشکیل پرونده جهت دریافت خسارت به اداره خسارت آتش سوزی بیمه کوثر مازندران مراجعه کنند و اظهار کرد: مشتریان خسارت دیده بیمه کوثر می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33349021 تماس گرفته و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند. 

بهروزی در ادامه افزود: برای پرونده هایی که بررسی آن ها به پایان رسیده  کارت های پرداختی در نظر گرفته ایم که تا پایان هفته قابل برداشت می باشد.

وی عمده خسارت دیدگان بیمه کوثر مازندران را از بازنشستگان و بیمه گذاران نیروهای مسلح دانست و خاطر نشان کرد: افراد حقیقی و حقوقی نیز به طور مستقل اقدام به پیگیری وضعیت خود در بیمه کوثر مازندران کرده اند. 

*اجرای طرحی جدید در بیمه کوثر 

وی از اجرای طرح جدیدی در شرکت بیمه کوثر خبر داد و گفت: در این طرح همزمان با فروش بیمه نامه شخص ثالث یک فقره بیمه نامه آتش سوزی و حوادث به صورت رایگان به خریداران هدیه داده می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: