کد خبر: ۸۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - 29 August 2016
فرمانده کل قوا همچنین برهوشیاری، اقدام بهنگام و به کارگیری روش های متنوع و ابزارهای پیشرفته درپدافند هوایی تأکید و خاطرنشان کردند: دشمن باید بفهمد که اگرتهاجم کند، ضربه محکمی خواهد خورد و دفاع ما شامل پاسخگویی نیزخواهد بود.
روزنامه اطلاعات در شماره دوشنبه هشتم شهریور در توضیح تیتر یک، با اشاره به دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با آیت الله خامنه ای نوشت: فرمانده کل قوا همچنین برهوشیاری، اقدام بهنگام و به کارگیری روش های متنوع و ابزارهای پیشرفته درپدافند هوایی تأکید و خاطرنشان کردند: دشمن باید بفهمد که اگرتهاجم کند، ضربه محکمی خواهد خورد و دفاع ما شامل پاسخگویی نیزخواهد بود.

این روزنامه با انتخاب عنوان دکتر روحانی: رفع تحریم های ایران فرصتی برای تعمیق همکاری هاست، آورد: سفیران جدید استرالیا، بلا روس و پاکستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی استوارنامه های خودراتقدیم رئیس جمهوری کردند. دکترروحانی دیروزهنگام دریافت استوارنامه «آیان دیوید گرنج بیگز» سفیرجدید استرالیا درتهران، دوره پسابرجام ولغو تحریم های ظالمانه علیه ایران را فرصتی جدید برای توسعه و تعمیق همکاری های تهران – کانبرا برشمرد واظهارداشت که دوکشوربایدهرچه بیشترازاین فرصت برای منافع دوملت واهداف مشترک بهره گیرند

روزنامه اطلاعات با انتشار عنوان افتتاح بزرگترین خط تولید یخچال فریزر در کشور، نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: پیشرفت بخش صنعت با توسعه صادرات محقق می شود. مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز در مراسم افتتاح خط تولید یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ ضمن اشاره به این مطلب و با بیان اینکه طراحی و تولید لوازم خانگی به مراتب ساده تر از طراحی و تولید خودرو است، گفت: به این دلیل تاکنون جلسه هایی با فعالان این بخش برگزار کرده ایم و برای دو تولیدکننده با برندهای خارجی سامسونگ و ال.جی هم تعیین تکلیف کردیم که چه کارهایی باید انجام دهند.

محسنی اژه ای: قوه قضائیه درباره حقوق های نامتعارف کوتاهی کرده است، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به اعلام عزل 15نفراز کسانی که حقوق های نامتعارف دریافت کرده اند، با کسانی که حقوق های بالا دریافت کرده اند، اتمام حجت کردکه نسبت به برگرداندن آن پولها به بیت المال اقدام کنند تا اگر دستگاه قضایی آنان را احضار کرد گله نکنند.‏ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در یکصدو یکمین نشست خبری خود با رسانه در بحث فیش های حقوقی افزود: به نظر من قوه قضائیه هم در این موضوع شتابی را که باید داشته باشد نداشته و کار ویژه ای که باید انجام می شد، انجام نگرفته است.

روزنامه اطلاعات با درج عنوان جهانگیری: شبکه ملی اطلاعات سد راه دسترسی آزاد به اطلاعات نیست، آورد: فاز نخست شبکه ملی اطلاعات همزمان با هفته دولت، دیروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری در تهران افتتاح شد. دکتراسحاق جهانگیری در مراسم رونمایی از پرو‍ژه بزرگ ملی شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد: این شبکه سد راه دسترسی آزاد به اطلاعات نیست، بلکه خدمات با سرعت بیشتر، کیفیت بهتر، هزینه کمتر و امنیت بالاتر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. وی افزود: دولت تدبیر و امید از زمان آغاز به کار بر این موضوع تاکید داشت که مردم باید دسترسی آزاد به اطلاعات داشته باشند و اگر بخواهیم نظام از جهات مختلف سلامت باشد، همه چیز باید شفاف و امکان دسترسی مردم به آن فراهم باشد.

«حملات هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال سوریه 40 کشته برجا گذاشت» و «دیدار خانواده جانباز شهید رجب محمدزاده با رهبر معظم انقلاب» از دیگر عنوان های نیم صفحه نخست این روزنامه به شمار می رود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: