کد خبر: ۸۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - 27 August 2016
بانكداري ايراني - مجمع عمومی پست بانک برای دومین بار در سال جاری برگزار نشد و به آینده موکول شد.
  بانكداري ايراني - مجمع عمومی پست بانک برای دومین بار در سال جاری برگزار نشد  و به آینده موکول شد. 

به گزارش بانکداری ایرانی ، در 29 تیر ماه سال جاری به دلیل به حد نصاب نرسیدن سهامداران بانک ، مجموع عمومی آن برگزار نشد . هر چند در ان دوران خبرهایی مبنی بر اعدام انتشار صورتهای مالی بر اساس استاندارد جدید بانک مرکزی و سازمان حسابرسی  منتشر شد اما پست بانک عدم حد نصاب را دلیل عدم برگزاری مجمع اعلام کرد.

بعد از عدم برگزاری مجمع در 29 تیر ماه سال 1395  هیات مدیره بانک تصمیم گرفت که در  ساعت 10 روز پنچشنبه مورخ  4 شهریور این مجمع را برگزار کند که به دلیل نامعلومی یک روز مانده به روز برگزاری در کدال اعلام شد مجمع  برگزار نخواهد شد و به تاریخ دیگر موکول شده است.

سهامداران پست بانک در هفته های اخیر شاهد انتشار اخبار زیادی پیرامون پست بانک بودند و انتظار دارند که این بانک بتواند شرایط خوبی را برای آنها فراهم کند . از جمله این اخبار اینکه موافقت مجلس با تسعیر ارز  توسط دولت است که که مسیر افزایش سرمایه بانکهای چون پست بانک ، تجارت و صادرات را هموار می کند و برای تسویه بدهی دولت به این بانکها نیز موثر است.

همچنین به تازگی وزیر رتباطات در خصوص توزیع کارت 10 هزار دلاری برای افراد متقاضی است. اخیرا  شرکت پست از همکاری با یک شرکت برای صدور کارت اعتباری بین المللی « مسترکارت» خبر داده است که ثبت نام متقاضیان آن از ابتدای شهریور ماه در تهران آغاز شده و قرار است شرکت پست توزیع کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: