کد خبر: ۸۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - 23 August 2016
اعضای مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور، در آغازین روز هفته دولت، صبحی شاعرانه را با حضور شاعران و هنرمندان تجربه کردند.
اعضای مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور، در آغازین روز هفته دولت، صبحی شاعرانه را با حضور شاعران و هنرمندان تجربه کردند.
 «صبح شاعرانه »در نیشابور برگزار شد
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) زهره اکبرآبادی، مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور  اظهار کرد: با هدف آشنایی اعضای مرکز با شاعران شهرستان و تبادل تجربه با آن‌ها، برای نخستین‌بار نشست «صبح شاعرانه » در مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برگزار شد.

وی افزود: در نخستین نشست صمیمی «صبح شاعرانه» شاعران مطرح نیشابور و کشور مانند مرتضی آخرتی، ایمان کرخی، بهنام کیانی، سهیل سعادت، سیدهادی موسوی، ندا سهراب‌زاده و فاطمه سوقندی حضور داشتند و ضمن قرائت اشعاری با حال و هوای کودکی، رضوی و گویش نیشابوری، اعضای مرکز نیز به خوانش آثار خود پرداختند که با استقبال بسیار خوب شاعران مواجه شد.

اکبرآبادی یادآور شد: همچنین در این نشست صمیمی «صبح شاعرانه» اعضای نوجوان مرکز، زینب حسینی، سجاد چمبریانی، ناصر برزنونی، حدیث سوقندی، بیتا بیضایی، فاطمه صادقی، اسماء خانی و سیدعلی میر علمدار آثار خود را قرائت کردند که با تشویق مهمانان همراه بود.

مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور گفت: مراکز کانون نیشابور دو سال است که از داشتن مربی ادبی محروم هستند ولی استعداد فوق‌العاده اعضا، مربیان فرهنگی را به برگزاری کارگاه‌های ادبی ترغیب کرده که این مهم را تابستان امسال در مرکز سه، فاطمه سوقندی، دانش‌آموخته ادبیات که خود پرورده کلاس‌های ادبی مرکز سه نیشابور می‌باشد، عهده‌دار شده است.

مرتضی آخرتی، شاعر برجسته و آئینی نیز در این نشست عنوان کرد: حضور خود را در جمع نوجوانان کانونی مغتنم می‌دانم و از شما می‌خواهم قدر لحظه‌های نوجوانی خود را بدانید و از فرصت مغتنم حضور در کانون نهایت استفاده را ببرید، چراکه این شرایط برای همه بچه‌ها در تمام نقاط شهر فراهم نمی‌شود.

در پایان این آئین نیز مجموعه «آفتاب و مهتاب» از آثار اعضای کارگاه‌های ادبی استان به شاعران تقدیم و از آنان تجلیل شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: