کد خبر: ۷۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - 23 August 2016
طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک رفاه کارگران «حسین درخشنده» به عنوان مدیر کل دفتر مرکزی حراست این بانک منصوب شد.
طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک رفاه کارگران «حسین درخشنده» به عنوان مدیر کل دفتر مرکزی حراست این بانک منصوب شد.

حسین درخشنده از سال 92 به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست و مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران بانک توسعه تعاون مشغول خدمت بوده که در این مدت با برقراری ارتباط منطقی با سطوح مختلف سازمان در جهت صیانت از اهداف و منافع بانک توسعه تعاون، مبارزه با فساد، نظارت، پیشگیری و ارشاد همکاران تلاش مضاعفی نموده است.

وی ضمن توجه به مردمی بودن، حفظ آبروی افراد و اقدام به موقع و موثر در تبدیل تهدیدها به فرصت ها در فعالیت های حراستی در بانک توسعه تعاون، در چند سال متوالی موفق به کسب عنوان حراست برگزیده از سوی سازمان حراست کل کشور گردید و همچنین در میان سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دریافت لوح تقدیر از سوی وزیر قائم مقام وزارت تعاون نائل گردید. این در حالی است که در دوران خدمت همواره به واسطه فعالیت های مناسب مورد قدردانی قرار گرفته است.

درخشنده از سال 62 سابقه اشتغال در امور حراست مجموعه های مختلف از بانک صنعت و معدن، وزارت صنایع، دخانیات، سازمان صنایع ملی ایران، وزارت تعاون، بانک توسعه تعاون و غیره را در پرونده خود دارد و از ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس است که یکی از خاطرات وی در عملیات و الفجر در سال 61 در کتاب قصه های بی انتهای تخریبی دوران، یادآور ایثار از خودگذشتگی دلاور مردان این مرز و بوم در دفاع از حریم ولایت است.

شایان ذکر است برنامه محوری، صداقت، ارتباط اصولی و منطقی با تمام سطوح سازمان، نظارت، مردمی بودن، پاسخگویی به موقع و مناسب به نهادهای نظارتی و توجه ویژه به امور ایثارگران از ویژگی های شاخص شخصیتی و عملکردی وی بشمار می آید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: