مدیرعامل بانک مسکن همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان میشود.
بنابر اعلام بانک مسکن، محمدهاشم بتشکن مدیرعامل بانک مسکن به همراه اعضای هیاتمدیره و برخی از مدیران این بانک روز سهشنبه دوم شهریور ماه همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک پاسخگوی مشتریان است.
مدیرعامل بانک مسکن قرار است به همراه مدیر امور اعتباری، مدیر امور استانها و بازاریابی، مدیر امور طرح و برنامه و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک ساعت ۱۱ تا ۱۲ در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن حضور یابند.
علاوه بر این اعضای هیات مدیره بانک مسکن به همراه مدیران امور اعتباری، امور استانها و بازاریابی، امور طرح و برنامه و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک در روز چهارشنبه (سوم شهریور) نیز با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان این بانک هستند.
کارشناسان و مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در روزهای عادی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ و پنجشنبهها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان بوده و در هفته دولت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ پاسخگوی مشتریان در حوزه خدمات بانکی، تسهیلات و دریافت پیشنهادات و انتقادات هستند.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن بعد از ساعات مورد اشاره به صورت ۲۴ ساعته با ضبط صدای مشتریان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات بوده و در اسرع وقت به بررسی این انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به آنها میپردازد.
بر این اساس، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز میتوانند با شماره تلفن ۱۸۳۰ و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز میتوانند با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس بگیرند.