کد خبر: ۷۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - 22 August 2016
دلیلی نداشت وارد پروژه ای مثل نقش جهان شویم که از نظر مالی نفس ما را گرفت. هنگامی که این پروژه را تحویل گرفتیم .گمان کردیم که پیشرفت مجموعه را ادامه خواهیم داد ولی بعد از مدتی فهمیدیم بسیاری از قسمت های ساخته شده را نیز باید خراب کنیم و دوباره بسازیم!

مدیرعامل  فولادمبارکه گفت: دلیلی نداشت وارد پروژه ای مثل نقش جهان شویم که از نظر مالی نفس ما را گرفت. هنگامی که این پروژه را تحویل گرفتیم .گمان کردیم که پیشرفت مجموعه را ادامه خواهیم داد ولی بعد از مدتی فهمیدیم بسیاری از قسمت های ساخته شده را نیز باید خراب کنیم و دوباره بسازیم!

به گزارش ایسنا، بهرام سبحانی امروز (دوشنبه) در نشستی که با بازیکنان سپاهان بعد از بازدید این بازیکنان از مجتمع فولاد مبارکه داشت با اشاره به شرکت های مختلف وابسته به فولاد مبارکه، اظهار کرد: هر کسی به هر نحوی که در فولاد مبارکه سپاهان مشغول به کار شود، چه کارگر چه بازیکنانی که در تیم های ورزشی ما فعالیت می کنند، جزء خانواده فولاد مبارکه محسوب می شوند. 

وی با بیان اینکه بازدید تیم سپاهان از کارخانه فولاد مبارکه باید استمرار یابد، افزود: بازیکنان باید اطلاعات اولیه از فولاد مبارکه سپاهان را داشته باشند. اینکه این مجموعه صنعتی چه نقشی در اقتصاد و تولید شرکت دارد و بدانند به شرکتی پیوستند که در خاورمیانه رتبه اول را دارد. 

مدیرعامل فولاد مبارکه در همین رابطه گفت: دلیل دوم برای استمرار این بازدیدها این است که علاوه بر ارتباط سازمانی که کارخانه با باشگاه دارد، ارتباط عاطفی بین بازیکنان و کارگران کارخانه برقرار شود. 

سبحانی اضافه کرد: همین که در این بازی ها کارگران با چند بازیکن عکس سلفی بگیرند باعث می شود زمان هایی که تیم بازی دارد نیز پای تلویزیون مشوق باشند. 

وی با بیان اینکه بازیکنان باید بدانند کارخانه فولاد مبارکه دستگاه چاپ اسکناس نیست، گفت: بازدید بازیکنان از کارخانه باعث می شود آنها بفهمند پولی که برای آنان پرداخت می شود از دل سنگ و کوه بیرون می آید و کارگرانی که حقوقشان بسیار کمتر از بازیکنان است، پای کوره هایی که دمایشان یک هزار و 700 درجه است کار می کنند و این پول از این محل تأمین می شود وگرنه فولاد مبارکه دستگاه چاپ اسکناس نیست. 

رییس کارخانه فولاد مبارکه با اشاره به اینکه لیگ گذشته فصل سختی برای اصفهان بوده است، گفت: وقتی از حق کارگر و مجموعه می گیریم و به باشگاه تزریق می کنیم، اگر نتیجه خوبی بگیریم و کارگران بدانند تیم موفق است، سربلند خواهیم بود ولی اگر نتیجه نگیریم این شائبه ایجاد می شود که چرا از جیب ما می زنید و به تیم فوتبال تزریق می کنید. 

سبحانی با اشاره به حواشی که فصل گذشته پس از نتیجه نگرفتن سپاهان در کارخانه به وجود آمد، گفت: نباید اجازه دهیم اتفاقات سال گذشته این فصل تکرار شود. ویسی و بازیکنانی که انتخاب کرده است از نظر کیفیت و سن و سال شاخص هستند. در واقع تیم پوست انداخته و با این ترکیب جدید انتظار داریم سریع به جایگاه قبلی بازگردیم. 

وی با بیان اینکه بازیکنان باید از حاشیه دوری کنند، ادامه داد: بازیکنی که در تیم است باید با عشق بازی کند و تا آخر فصل درگیر حاشیه نشود. درواقع قراردادها دو طرفه است. یک طرف پرداخت حقوق است و طرف دیگر بازی کردن بازیکنان با عشق است. 

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به استادیوم نقش جهان، گفت: دلیلی نداشت وارد پروژه ای مثل نقش جهان شویم که از نظر مالی نفس ما را گرفت. هنگامی که این پروژه را تحویل گرفتیم گمان کردیم که پیشرفت این مجموعه ادامه خواهد داشت ولی بعد از مدتی فهمیدیم بسیاری از قسمت های ساخته شده را نیز باید خراب کنیم و دوباره بسازیم و اگر این قسمت ها از همان روز اول ساخته نمی شد. هزینه کمتری برای ما داشت و مجبور شدیم سازه های فلزی مجموعه را نیز که به خاطر باد فرسوده شده بود مونتاژ کنیم و در واقع هزینه این پروژه از آنچه فکر می کردیم فراتر رفت اما در عوض سرمایه ای برای کشور شد.  

سبحانی با بیان اینکه ارتباط باشگاه و نقش جهان باید سریعتر برقرار شود، خاطرنشان کرد: ما با شرایطی، ادامه پروژه نقش جهان را پذیرفتیم که حق استفاده آن با باشگاه باشد و باید هرچه سریعتر دفاتر باشگاه به این مکان منتقل شود تا به رسمیت شناخته شویم. امیدوارم این مجموعه تا اواخر شهریور به بهره برداری برسد. 

وی با بیان اینکه سال گذشته فولاد در بازار جهانی به پایین ترین قیمت ممکن رسیده بود، افزود: سال گذشته صنایع فولاد در کما فرو رفت و ما نیز مشکل نقدینگی پیدا کردیم و بسیاری این خرده را گرفتند که چرا در این شرایط برای باشگاه هزینه می کنید؟ ولی کارخانه این راه را ادامه داد و شاید پرداخت ها کمی دیر و زود شد، اما در نهایت پرداخت شد و در این فصل نیز ممکن است یکی دو ماه پرداختی بازیکنان به تعویق بیفتد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: