کد خبر: ۷۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - 22 August 2016
در این نشست رئیس شعبه اصفهان با تأکید بر اینکه گسترش همکاری‌های بین بانک و بیمه می‌تواند به ارتقاء کیفی فعالیت‌ها در استان کمک کند ، به بخشی از دستاوردهای بیمه دی در حوزه بازاریابی و خدمات بیمه ای در استان اشاره کرد.
نشستی برای تعامل بیشتر بانک و بیمه دی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ جلسه ای با حضور مسئولین شعب بانک و بیمه دی در استان اصفهان در محل شعبه مرکزی بیمه دی در استان ، برگزار شد.

در این نشست رئیس شعبه اصفهان با تأکید بر اینکه گسترش همکاری‌های بین بانک و بیمه می‌تواند به ارتقاء کیفی فعالیت‌ها در استان کمک کند ، به بخشی از دستاوردهای بیمه دی در حوزه بازاریابی و خدمات بیمه ای در استان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته تحولات بزرگی درحوزه برندینگ و خدمت رسانی به بیمه گذاران در شرکت بیمه دی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: با هدف ارتقاء کیفیت در این بخش برنامه‌های متنوعی از سوی مدیران ارشد شرکت تدارک دیده شد که ماحصل آن را می‌توان در شعار جدید شرکت به وضوح مشاهده کرد .

معاونت اعتباری بانک دی در استان اصفهان نیز با تأکید بر ارتباط هرچه بیشتر بین دو مجموعه بانک و بیمه در استان ، آمادگی کامل بانک دی شعبه اصفهان را برای همکاری در زمینه بازاریابی مشترک با بیمه و معرفی مشتریان ارزنده بانک دی جهت استفاده از خدمات شرکت بیمه دی را اعلام کرد .

در پایان این جلسه با تقدیر از ابتکار عمل بیمه دی در برگزاری چنین نشست‌هایی، تدوام این گونه همکاری‌ها مطرح و نکاتی درباره لزوم برگزاری جلسات هماهنگی به صورت فصلی برای استفاده از تجارب و پیشنهادات سازنده همکاران عنوان شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: