کد خبر: ۷۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - 22 August 2016
نخستین همایش سراسری آموزش بازاریابی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با هدف شناسایی و بهره‌مندی نمایندگان از بازارهای جدید و افزایش رضایت‌مندی جامعه هدف برگزار شد.
نخستین همایش سراسری آموزش بازاریابی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با هدف شناسایی و بهره‌مندی نمایندگان از بازارهای جدید و افزایش رضایت‌مندی جامعه هدف برگزار شد.

 زینب حمیدی‌فر، رییس اداره آموزش و پژوهش بیمه‌کوثر گفت: این رویداد به مرکزیت ۱۰ استان آذربایجان‌شرقی، خراسان‌رضوی، اصفهان، تهران، همدان، لرستان، فارس، مازندران، گیلان و کرمان و برای تمامی نمایندگان شرکت در سراسر کشور در ماه‌جاری و باحضور استادان مطرح برگزار شد.

حمیدی‌فر افزود: در این دوره استادان در حوزه تکنیک‌های مشتری‌یابی در بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری و محاسن آن برای بیمه‌گذاران مطالب ارزشمندی را بیان‌ کردند.

وی با تاکید بر این مطلب که آموزش با استمرار نتیجه‌بخش می‌شود، بیان‌کرد: براساس تقویم آموزشی شرکت، دوره‌های تکمیلی در آبان و بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

حمیدی‌فر با اشاره به اینکه بررسی برگه‌های ارزشیابی نمایندگان از برگزاری این دوره، حاکی از رضایت‌مندی بیش از ۸۵ درصدی شرکت‌کنندگان بود، افزود: با توجه‌ به استقبال تمامی نمایندگان از برگزاری این دوره آموزشی، امیدواریم که این آموزش تاثیر مطلوبی در توانمندسازی شبکه فروش داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: