کد خبر: ۷۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 18 August 2016
در چارچوب این طرح در بخش گردشگری تعدادی از طرح های سرمایه گذاری با متوسط پیشرفت فیزیکی 50 درصد هدف گذاری شده است که در صورت تامین اعتبار حدود 40 هزار میلیارد ریال تا پایان سال 1396 به بهره برداری خواهد رسید.
 سخنان معاون رییس جمهوری درباره تصویب طرح ویژه ایجاد 140 هزار فرصت شغلی در بخش های گردشگری و صنایع دستی موضوعی است که روزنامه اعتماد در شماره پنجشنبه 28 مرداد به آن اشاره کرد و از قول وی نوشت: در چارچوب این طرح در بخش گردشگری تعدادی از طرح های سرمایه گذاری با متوسط پیشرفت فیزیکی 50 درصد هدف گذاری شده است که در صورت تامین اعتبار حدود 40 هزار میلیارد ریال تا پایان سال 1396 به بهره برداری خواهد رسید.

این روزنامه تیتر نخست را به عنوان کشور «فدرالی» اداره نمی شود، اختصاص داد و آورد: علی مطهری نماینده ای که تابوهای زیادی را در حوزه سیاست در فضای پس از حوادث سال 88 شکست و تنها نماینده ای بود که در اعتراض به حصر معترضان آن سال نطق کرد. مردی که تابوهای سیاسی را می شکند اما بارها در مقابل شکسته شدن تابوهای فرهنگی قد علم کرده است، علی مطهری نایب رییس مجلس نسبت به سخنان امام جمعه مشهد واکنش نشان داد و گفت: درباره اجرای کنسرت ها در استان های مختلف نباید تفاوت قائل شد، زیرا کشور که حکومت فدرالی نیست و اینگونه نیست که بگوییم خراسان رضوی دارای خودمختاری است و قوانین خاصی بر آنجا حکومت می کند. به گزارش خانه ملت نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: این کار و نظر، غلط و نادرست است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نباید زیربار این موضوع می رفت.

روزنامه اعتماد با انتخاب عنوان طلای ایران! نوشت: سلاخی کردن فقط این نیست که چاقو را برداری و با آن به جان کسی بیفتی، اینکه در مقابل دیدگان صدها میلیون بیننده تلویزیونی امید یک ملت را با قربانی کردن قهرمان شان ناامید کنی سلاخی بزرگی است که از دست هر کسی برنمی آید جز کاسبان مدال! بهداد سلیمی اسیر سناریوی مدال فروشان المپیک در رشته وزنه برداری شد؛ سناریویی که مو لای درزش نمی رفت و نوشته شده بود برای ناکام کردن قوی ترین مرد جهان. هنوز کسری از عصری که هشدار تقسیم مدال می دادیم نگذشته بود که کل دنیا دیدند دلالان چه بر سر پسر دوست داشتنی وزنه برداری دنیا آوردند تا آوردگاه ریو تبدیل به قتلگاهی شود که رویای میلیون ها ایرانی دسته دسته در آن چال می شد و کسی هم نبود یا نمی توانست دستور کات دهد و تمام کند این سکان مسخره را. ژانر وحشت بود در میان بهت و حیرت. علی مرادی، رییس فدراسیون می گوید: «این رفتار ظلم آشکار بود. آنها نمی خواستند که ایران مدال بگیرد. فردی که دیروز جزو تکنیکال کنترل بازی ها بود امروز به عنوان عضو هیات ژوری عمل می کرد. همین ها هستند که رای داوران را تغییر دادند. 

مطلعین نگذارند به امام بی مهری شود؛ عنوان دیگر این روزنامه به شمار می رود، در این مطلب می خوانیم: محمدباقر نوبخت با حضور در استودیوی خبر 21 شبکه یک سیما اظهارداشت: الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرونده ای مانند اعدام های سال ٦٧ باید به طور کامل از سوی افرادی که در آن جلسات بودند برای مردم مطرح شود، گفت: باید همه حقایقی که وجود داشت از جمله شرایط جنگی، حمله مرصاد، انسجام تشکیلاتی که منافقین داشتند و همه و همه باید به وضوح مطرح شود. نگذارند کسانی که کینه های دیرینه از حضرت امام دارند همچنان نسبت به امام بی مهری کنند.

روزنامه اعتماد همچنین در صفحه نخست عنوان های «روایت پنجشنبه ها»، «چهره های مختلف هر هفته در «اعتماد» از روزگار و آدم هایش می نویسند»، «تخت روانچی اهداف سفر دیپلماتیک آتی ظریف را برشمرد: با کشورهای آمریکای لاتین اتحاد نظامی نداریم» را به چاپ رساند و در ستون نگاه روز عنوان «تنگ کردن قافیه بر خبرنگاران» را به قلم محسن ایزدخواه معاون پیشین سازمان تامین اجتماعی برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: