کد خبر: ۷۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 18 August 2016
سه نشان برتر در حوزه مديريت در صنعت بانكداري، تامين رفاه مشتريان در خدمات بانكداري و كارآمدي روابط عمومي در صنعت بانكداري در هفتمين اجلاس روساي آيتك به بانك سرمايه تعلق گرفت.
سه نشان برتر در حوزه مديريت در صنعت بانكداري، تامين رفاه مشتريان در خدمات بانكداري و كارآمدي روابط عمومي در صنعت بانكداري در هفتمين اجلاس روساي آيتك به بانك سرمايه تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، در هفتمين اجلاس مديران و روساي شركت هاي بزرگ توليدي و خدماتي نمونه سراسر كشور (آيتك) نشان عالي برترين مديريت سرآمد در صنعت بانكداري به دكتر محمدعلي هادي، رئيس هيات مديره بانك سرمايه اعطا شد.

همچنين در اين همايش جايزه بين المللي Supporter of Customer Welfare (حامي رفاه مشتريان در خدمات بانكداري) از سوي كشور آلمان به دليل حسن سوابق و افتخارات و فعاليت هاي تاثيرگذار اقتصادي به بانك سرمايه اهدا شد.

شايان ذكر است در اين مراسم، نشان ملي برترين روابط عمومي دانش محور و كارآمد در صنعت بانكداري نيز به روابط عمومي بانك سرمايه اعطا شد.

گفتني است هفتمين اجلاس روساي آيتك با حضور مقامات، مسئولين، مديران و صاحبان صنايع و نمايندگان بخش دولتي، خصوصي و تعاوني و با همكاري اتاق تعاون ايران در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: