کد خبر: ۷۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 18 August 2016
از آنجایی که تجربه همگرایی اصلاح طلبان در دو انتخابات 92 و 94 زمینه پیروزی این جریان سیاسی را فراهم ساخت حالا با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شورای شهر پنجم بزرگان این طیف برآنند تا با تکرار این همگرایی و انسجام، نتیجه انتخابات 96 را نیز به نفع خود به پایان برسانند.
روزنامه روزان در شماره چهارشنبه 27 مرداد در تیتر یک به ادامه فعالیت های شورای عالی اصلاح طلبان اشاره کرد و نوشت: از آنجایی که تجربه همگرایی اصلاح طلبان در دو انتخابات 92 و 94 زمینه پیروزی این جریان سیاسی را فراهم ساخت حالا با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شورای شهر پنجم بزرگان این طیف برآنند تا با تکرار این همگرایی و انسجام، نتیجه انتخابات 96 را نیز به نفع خود به پایان برسانند.

این روزنامه با انتشار عنوان انهدام سراسری قاچاق در سراسر کشور، می نویسد: دولت می خواهد اراده و عزم جدی خود برای مبارزه با قاچاق را به نمایش عمومی بگذارد. آنگونه که خبرگزاری ها گزارش داده اند، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار است امروز (چهارشنبه) محموله های بزرگ قاچاق کالا را به صورت سراسری اعم از کالاهای سریع الفساد، میوه، پارچه و حتی چندین خودروی لوکس را با حضور مسئولان مربوطه امحاء کند. هرچند هنوز حجم و میزان کالاهایی که قرار است امحاء شود مشخص نشده؛ اما بررسی گزارش ها و خبرها نشان می دهد که میزان این کالاها تا لحظه تنظیم این گزارش همچنان در حال افزایش است. 

روزنامه روزان با اشاره به عنوان انهدام یکی از هسته های وارداتی داعش در غرب کشور، آورد: وزیر اطلاعات اعلام کرد؛ یکی از هسته های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه ای این گروه در غرب کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت که در این عملیات چهار نفر از اعضای گروهک به هلاکت رسیدند. سید محمود علوی گفت: انجام عملیات های تروریستی در مراکز جمعیتی و مذهبی شهرهای عمقی کشور از اهداف تروریستی این گروه بوده است. این تیم مسلح تروریستی در یک برنامه ریزی گسترده در صدد انجام چندین عملیات در نقاط حساس کشور به صورت همزمان و ترکیبی بوده است. 

پای هنرمندان در بازی خداحافظی بزرگان فوتبال! عنوان دیگر این روزنامه محسوب می شود، در این مطلب می خوانیم: با اینکه قرار بود بازی خداحافظی جواد نکونام روز 4 شهریورماه با حضور ستاره های سابق لالیگا برگزار شود، این ستاره ارزنده فوتبال ایران از حضور در چنین مسابقه ای کنار کشید. مسابقه خداحافظی جواد نکونام به همت باشگاه هنرمندان قرار بود با حضور ستاره هایی مانند کریستین کارمبئو، فرناندو مورینتوس، اریک آبیدال، مندیتا، فرناندو سانز و... در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، اما جواد نکونام به خاطر لیست بازیکنان اعلام شده از سوی باشگاه هنرمندان کناره گیری کرد. باشگاه هنرمندان لیستی را به عنوان تیم یاران نکونام منتشر کرد که ظاهرا مورد تایید نکونام نیست. مربی جدید تیم ملی اصرار داشت که در این مسابقه چهره های چون علی پروین، احمدرضا عابدزاده، سیروس دین محمدی، مجید نامجو مطلق، حمید استیلی، خداداد عزیزی و... حضور داشته باشند، اما در لیست ارائه شده نامی از آنها دیده نمی شد.

روزنامه روزان با انتخاب عنوان نیاز به آب شرب و انجام ارزیابی محیط زیستی، نوشت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رصد، ارزیابی و دیده بانی عملکرد و اقدامات دولت در زمینه محیط زیست توسط سازمان های مردم نهاد از اهمیت بسیاری برای سازمان حفاظت محیط زیست برخوردار است. معصومه ابتکار؛ معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نشست با سمن های محیط زیستی خوزستان به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست، با اشاره به اهمیت ویژه دولت یازدهم برای استان خوزستان، همچنین سازمان های مردم نهاد در کل کشور، گفت: نقش مردم در حفاظت از محیط زیست، ارتقای سطح آگاهی ها، افزایش مشارکت عمومی در کشور و دیده بانی مسائل محیط زیست کاملا به رسمیت شناخته می شود.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «شمس الدین خاروقانی: اولین قدم در بهبود روابط با غرب، حفظ انسجام داخلی است»، «محمود میرلوحی: «فانی» باقی می ماند»، «تأثیرگذارترین آثار نمایشی در ادبیات کرواسی» و ««انتقاد حکیمی پور از عملکرد روزنامه شهرداری در جلسه شورای شهر: «همشهری» سیاسی کاری می کند» را برجسته کرد و در ستون یادداشت عنوان های «نگاهی به آینده سوریه» به قلم نصرت الله تاجیک و «نگاهی دوباره به فرار مغزها» نوشته فاطمه داداشیان را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: