کد خبر: ۷۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 17 August 2016
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در دیدار با فرمانده ناجا خواستار اقدامات بيشتر در حوزه اعتياد و متعادان متجاهر در جامعه شدند.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در دیدار با فرمانده ناجا خواستار اقدامات بيشتر در حوزه اعتياد و متعادان متجاهر در جامعه شدند.

به گزارش ایسنا، سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي عصر روز گذشته به همراه سرداران "رضائيان" رئيس پليس امنيت عمومي، "اشراق" معاون طرح و برنامه و "منتظرالمهدي" معاون اجتماعي ناجا در کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي حضور يافتند.

انجام طرح هاي امنيت اجتماعي مستلزم مشارکت همه دستگاه ها و آحاد جامعه

سردار اشتري در این دیدار ضمن ارائه گزارشي از عملکرد و اقدامات نيروي انتظامي، اظهار داشت: اقدامات پيشگيرانه در صدر اقدامات اين نيرو است.

وي تصريح کرد: انجام طرح هاي امنيت اجتماعي مستلزم مشارکت فعال همه دستگاه ها و آحاد جامعه است.

فرمانده ناجا تاکيد کرد: ايجاد بسترهاي لازم در نيروي انتظامي به منظور انجام ماموريت هاي فرهنگي در راستاي ماموريت هاي محوله است.

همچنین خدادادي رئيس کميسيون اجتماعي مجلس ضمن تشکر از خدمات پليس در حوزه هاي مختلف، خواستار همکاري تمامي سازمان ها با پليس به جهت انجام ماموريت هاي مهم از جمله ايجاد امنيت در کشور شد.

براساس گزارش سایت پلیس، نمايندگان مجلس و اعضاي کمسيون ديدگاه ها و نقطه نظرات خود را اعلام و ضمن ابراز نگراني از وضعيت اعتياد و معتادان متجاهر در جامعه خواستار اقدامات بيشتر در اين حوزه از نيروي انتظامي شدند واذعان داشتند به جهت کم کارکردي دستگاه هاي ديگر پليس ناگزيز به تلاش بيشتري است.

نمايندگان مجلس و اعضاي کميسيون همچنين از تلاش هاي بي وقفه پليس به جهت امنيت کشور قدرداني کردند و خواستار توجه بيشتر مسئولان نظام به وضعيت معيشتي کارکنان پليس شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: