کد خبر: ۷۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 13 August 2016
بانكداري ايراني - آغاز سال جدید برای بیمه تعاون مصادف با بدهی 312درصدی به بیمه‌گران و 117 درصدی به بیمه‌گذاران شده بود از طرف دیگر مطالبات از بیمه گران و نمایندگان رشد 711 درصدی داشت بنابراین این رویه عدم مدیریت مالی سبب تغییرات در بیمه تعاون شد.
بانكداري ايراني -    بیمه تعاون  سال 95 را با عملکرد مناسبی آغاز نکرد، و این عملکرد ضعیف ،  هیات مدیره شرکت را از ماههای پایانی  سال 94 برآن داشت تا تغییرات اساسی در شرکت ایجاد کند که  تا خرداد سال 95 به طول انجامید . این تغییرات هرچند به زمان نیاز داردتا اثر مثبتی بر صورتهای مالی شرکت بگذارد،  اما توانست اندکی از شرایط را بهبود ببخشد و در تولید حق بیمه توفیقاتی را نصیب شرکت بیمه تعاون کند. 

به گزارش بانكداري ايراني  ، آغاز سال جدید برای بیمه تعاون مصادف با بدهی 312درصدی به بیمه‌گران و 117 درصدی به بیمه‌گذاران  شده بود از طرف دگر مطالبات از بیمه گران و نمایندگان رشد 711 درصدی داشت بنابراین این رویه عدم مدیریت مالی سبب تغییرات در بیمه تعاون شد و  با تصمیم هیات مدیره شرکت بیمه تعاون و تایید بیمه مرکزی، در خرداد ماه سال جاری بعد از شش ماه از عزل علی حبیب محمدی  به دلیل سوء مدیریت ، حمید رضا کاوه به سمت مدیرعامل جدید بیمه تعاون منصوب شد. این چابجایی سبب تغییرات گسترده ای در بیمه تعاون شد و  قطعا  این تغییر در رویه سوداوری شرکت تاثیر خواهد گذاشت . براین اساس ،  این نقل و انتقالات  برای سهامداران شرکت قابل توجه بود و سبب رشد حدود 20درصدی سهم شرکت در زمان جابجایی شد.

همچنین با تغییر مدیریتی و تعیین سرپرستی امید گلزاری در سال 94 ،  حق بیمه تولیدی بیمه تعاون با رشدی 116 درصدی  در سه ماهه ابتدای سال نسبت به دوره مشابه در سال قبل  مواجه شد هرچند وضعیت بیمه تعاون برای بهبود نیاز به زمان بیشتری دارد اما در حال حاضر تغییر وضعیت محسوس است.  

به گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه تعاون برای سال 94 معادل 164 ریال سود محقق کرده بود که از این میزان حدود   120 ریال را  به ازای هر سهم برای سهامداران بیمه تعاون (تعاونی سهامی عام) در نظر گرفت. 

گفتنی است که یکی از توفیقات بیمه تعاون در سال 95 که می تواند در سود آوری شرکت تاثیر زیادی بگذارد  توسعه استانی عملکرد بیمه گری است. بر این اساس ،  بیمه اتومبیل ، عمر و حادثه ، مسئولیت و درمان تکمیلی استانداری سیستان و بلوچستان به شرکت بیمه تعاون واگذار گردید. طی قراردادی بیمه اتومبیل ، عمر و حادثه ، مسئولیت و درمان تکمیلی استانداری سیستان و بلوچستان به شرکت بیمه تعاون واگذار گردید.شایان ذکر است این پرتفو پیش از این در اختیار شرکتهای بیمه دانا و ایران بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: