کد خبر: ۷۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - 09 August 2016
پیام دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار بدین شرح می باشد.
پیام دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار بدین شرح می باشد.
 
زندگی صحنه نبرد با ثانیه‌ها و مقابله با سرد و گرم‌ و هجمه‌های روزگار است. همه شهروندان در تلاش برای ایفای نقش سازنده خود در جامعه و اثربخشی این حضور هستند. لیکن در این میان؛ قشر خاصی هستند که علاوه بر آن، رسالت عظیمی همچون اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه را بردوش دارند. اینان تلاشگرانی هستند که درمیان شعله‌های آتش، گلوله‌ها، هجمه‌ها و ناملایمی‌ روزگار، این رسالت ماندگار را به خوبی انجام می‌دهند. جان و جسم خود را فدای جامعه، اخلاق، حقیقت‌یابی و تنویر افکارعمومی می‌کنند. هرگز در انعکاس واقعیت‌ها کوتاه نیامده و اصول حرفه‌ای خود را زیرپا نمی‌گذارند.

آری؛ آنان همان خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای هستند که در سخت‌ترین شرایط فارغ از هر موفقیتی و یا احیاناً ناکامی‌های جامعه به اصول حرفه‌ای خود پایبند بوده و به دور از هر قضاوتی صرفاً به دنبال انعکاس و شفاف‌سازی واقعیت‌ها و رویدادها به افکارعمومی هستند.

 این قشر فرهنگی پرتلاش جامعه، موفقیت‌هایشان را مدیون اعتماد عمومی و نگرش فراجناحی می‌دانند و عزت و پایداری خود را به منافع هیچ دسته و گروهی پیوند نمی‌دهند. خبرنگاران طلایه‌داران توسعه و پیشرفت جامعه هستند که هرگز از انتقادهای سازنده در مسیر رشد و تعالی جامعه دریغ نمی‌ورزند و تنها تکیه‌گاه ماندگارشان همان اعتماد عمومی است.

 17مرداد؛ روز خبرنگار، سالروز گرامیداشت یادوخاطره شهید صارمی خبرنگار فقید کشورمان است که در عرصه اطلاع‌رسانی و انعکاس رویدادهای خبری در کشور افغانستان جان خود را از دست داد. بدینوسیله ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و تلاشگران عرصه‌ اطلاع‌رسانی از زحمات و تلاش‌های تک‌تک آنان در انعکاس اخبار و رویدادهای پست‌بانک‌ایران تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم در سایه حضرت حق همواره موفق و مؤید باشید. 
         

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: