کد خبر: ۷۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 06 August 2016
دیدار نهایی جام آسان پرداخت بین تیم‌های بانک اقتصاد نوین و بانک قرض‌الحسنه رسالت با نتیجه ٤ بر صفر به سود تیم بانک اقتصاد نوین به پایان رسید.
دیدار نهایی جام آسان پرداخت بین تیم‌های بانک اقتصاد نوین و بانک قرض‌الحسنه رسالت با نتیجه ٤ بر صفر به سود تیم بانک اقتصاد نوین به پایان رسید.

 در این دیدار که شرکت آسان پرداخت (آپ)  برگزار کننده آن بود، در حضور خانواده‌های بازیکنان، نمایندگان و مدیران شرکت‌های حاضر در این جام برگزار شد، تعدادی از پیشکسوتان فوتبال، فوتسال و داوران بین‌المللی کشورمان حضور داشتند.

در پایان این مسابقه از برگزارکنندگان این رویداد با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد؛ همچنین تیم‌های اول و دوم به ترتیب جایزه‌ای ٣ و ۲ میلیون تومانی و برای تیم سوم و چهارم هر کدام، یک میلیون تومان جایزه اهدا کرد.

این جوایز و جام قهرمانی توسط عباس ترابیان، پیشکوست عرصه فوتبال و سرپرست سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم‌های حاضر روی سکو تقدیم شد.

در مراسم پایانی و اختتامیه اولین دوره مسابقات جام آسان پرداخت از فنی‌ترین بازیکن، بهترین و ارزشمندترین بازیکن، بهترین خط حمله تقدیر شد؛ همچنین کاپ اخلاق اولین دوره جام آسان پرداخت به تیم آسان پرداخت اهدا شد.

این مراسم مورد توجه برنامه‌سازان ورزش سازمان صدا و سیما نیز قرار گرفته بود و گزارشگران شبکه خبر و برنامه‌های ورزشی به پوشش این مسابقات پرداختند؛ از اتفاقات حاشیه‌ای مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتسال جام آسان پرداخت، اهدای جایزه یک میلیون تومانی تیم بانک سرمایه (تیم سوم) به یک خیریه بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: