کد خبر: ۷۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 06 August 2016
دکتر شهیدزاده همچنین با انتشار پیامی این روز را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و از زحمات آن ها در راه آبادانی کشور قدردانی کرد.
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، به مناسبت و میمنت روز خبرنگار به مدیریت های این بانک در سطح کشور دستور داد  چنانچه در سنوات اخیر شکایتی از طرف بانک کشاورزی علیه رسانه ها طرح شده است نسبت به بازپس گیری آن اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شهیدزاده همچنین با انتشار پیامی این روز را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و از زحمات آن ها در راه آبادانی کشور قدردانی کرد.

در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.


«ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ...»

خبرنگاران معزز و اصحاب گرامي رسانه

درود

ازديرباز نوشتن يكي از مهمترين و اثرگذارترين ابزار انتقال انديشه بشر بوده است و نويسندگان به مثابه خبرگان این فن با احترام و تحسین جوامع بشري مواجه بوده اند ؛ اما آنجا كه قلم در دست انسان هاي مسئول با هدف تعالي و اگاهي قرار مي گيرد ، تقدسي دوچندان و البته حساسيتي بسيار مي يابد.

خبرنگار ، انسان فرهيخته و قاعده مندي است كه هنر نگارش را با نيات خيرخواهانه و به منظور روشنگري و رونق شكوفايي ملت ها به كار مي گيرد و از اين رو مسئوليتي خطير و قابل احترام دارد.

بي شك روند توسعه و پيشرفت ملت ها تداوم خود را مديون خبرنگاران فهيم ، مجرب و باوجداني می داند كه حرفه ي دشوار خبررسانی را با عشق و ايمان به انجام مي رسانند و البته در شرایط کنونی کشور، خبرنگاران با همراهی و هوشمندی خود ، نقش به سزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید داشته و از اين رو همواره درپيشگاه ملت ، سربلند و پرافتخار هستند.

به نوبه خود روز خبرنگار، گرامیداشت شهید والامقام «محمود صارمی» و تقارن آن با دهه کرامت را به شما اصحاب رسانه و خبرنگاران عزيز تبريك مي گويم و از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی و اثرگذاری توام با کرامت انسانی را برای تک تک اهالی رسانه خواستارم.

در پایان، از زحمات شما بزرگواران عرصه خبر که دوشادوش خانواده بانك كشاورزي با پوشش اخبار تلاش ها و موفقیت های اقتصادی و مالی این بانک ، براي اباداني و سرافرازي اين مرزو بوم تلاش كرده ايد قدردانی می کنم.

مرتضي شهيدزاده

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: