کد خبر: ۷۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 06 August 2016
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار انعکاس واقعیت ها همراه با صداقت شد و گفت: در قضاوت ها هرگز شتابزده عمل نکنید.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار انعکاس واقعیت ها همراه با صداقت شد و گفت: در قضاوت ها هرگز شتابزده عمل نکنید.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار عدل هاشمی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه واقعیت ها را با صداقت به مردم خواهم گفت افزود: سیاست در جامعه باید همراه با صداقت باشد.

وی بیان کرد: جامعه رسانه هم باید صداقت در کارشان باشد و دوربین خدا بالاترین دوربین آنها باشد که تمام سکنات ما را زیر نظر دارد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم این همه سوءظن‌ها و بدبینی‌ها کنار خواهد رفت.

هاشمی پور به نقش تاثیرگذار رسانه پرداخت و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب می بینیم که رسانه ها چقدر قاطع حمایت خود را از امام(ره) نشان دادند.

وی صداقت و اخلاق را از ویژگی های مهم رسانه برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها باید زبان گویای مناطق محروم باشند.

هاشمی پور از فرهنگ و اقتصاد به عنوان دو مقوله مهم در دستور کار مجلس یاد و تصریح کرد: متاسفانه فرمایشات رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی ابتر باقی مانده و هیچ دولتی این مهم را اجرایی نکرده است.

وی خواستار انعکاس واقعیت ها همراه با صداقت شد و گفت: در قضاوت ها هرگز شتابزده عمل نکنیم، یکسال مردم به من فرصت دهند برای قولی هایی که داده ام، فنداسیون آنها آماده شده و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از در پیش‌رو بودن خبرهای خوش این کمیسیون برای حوزه انتخابیه خود خبر داد و خواستار به چالش کشیدن خود بدون بغض و برای رضای خدا نسبت به وعده هایی که داده بود شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و اشتغال خبرنگاران فعال شهرستان قول مساعد داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: