کد خبر: ۷۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 04 August 2016
با همکاری پلیس و بانک سپه بزرگ ترین بدهکار بانکی بازداشت و روانه زندان شد. گفته می شود، این فرد پس از طی مراحل قانونی روانه زندان شد و پرونده وی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت. براساس اطلاعات به دست آمده ابتدای نام متهم دستگیر شده «ح» است که در یک شرکت بزرگ فعالیت می کرده است.
 بازداشت بزرگ ترین بدهکار بانکی موضوعی است که روزنامه همشهری در شماره چهارشنبه 13 مرداد در تیتر یک به آن پرداخت و نوشت: با همکاری و بانک سپه بزرگ ترین بدهکار بانکی بازداشت و روانه زندان شد. گفته می شود، این فرد پس از طی مراحل قانونی روانه زندان شد و پرونده وی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت. براساس اطلاعات به دست آمده ابتدای نام متهم دستگیر شده «ح» است که در یک شرکت بزرگ فعالیت می کرده است.

این روزنامه با انتشار عنوان رئیس جمهور: آمریکا به تعهداتش پایبند نبود، آورد: طبیعی بود در روزهایی که صحبت از نقض عهد آمریکا در اجرای برجام است، رئیس جمهور هم در گفت و گوی تلویزیونی اش، سخن از تاثیرات ملموس برجام در زندگی مردم بگوید و می شد حدس زد در شرایطی که ماجرای حقوق های نامتعارف برخی مدیران، بحرانی برای دولت ساخته است، روحانی از اقداماتش در این زمینه حرف بزند. حسن روحانی رییس جمهوری گفت: امروز 1+5 سنگ اندازی هایی را در مسیر برجام دارد. رژیم صهیونیستی و برخی مخالفان برجام در آمریکا و برخی از کشورهای منطقه در مسیر برجام سنگ اندازی می کنند. اگر آمریکا با حسن نیت به اجرای برجام می پرداخت چه بسا حاضر بودیم در موضوع دیگر با آنها مذاکره کنیم که متاسفانه آنها به تعهدات دقیق خود دقیق پایبند نبودند.

روزنامه همشهری با انتخاب عنوان تردد تاکسی های پاک؛ گامی برای بازگشت آسمان آبی به پایتخت، نوشت: دیروز تعداد تاکسی های مدرن و پاک تهران به 800 دستگاه رسید. قرار است این تعداد تا پایان سال به 2 هزار تاکسی مدرن برسد. دیروز چهارمین مراسم رونمایی از تاکسی های جدید با حضور مسئولان شهری برگزار شد تا 200 تاکسی هیوندایی اکسنت به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه شوند. به ازای هر تاکسی مدرنی که وارد خیابان های شهر می شود، یک تاکسی فرسوده از رده خارج می شود. 

مهلت 4 ماهه شورای شهر تهران به بدهکاران شهرداری؛ عنوان دیگر این روزنامه به شمار می رود، در این مطلب می خوانیم: شورای شهر تهران برای مودیان بدهکار به شهرداری تهران تسهیلاتی درنظر گرفت و به آنان تا پایان آذر ماه امسال فرصت داد با بهره مندی از این تسهیلات مطالبات معوقه شهرداری تهران را تسویه کنند. البته خرداد ماه سال گذشته بود که به خاطر تعداد زیاد چک های برگشتی مالکان و مودیان به شهرداری، تصمیم گرفته شد تا شهرداری بابت مطالباتش چک دریافت نکند. به گفته علیرضا دبیر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تعداد چک های نکول شده(پرداخت نشده) مردم از سال 1382تا1394 که در دست شهرداری باقی مانده برابر با 39هزار و 855فقره است که مبلغ این چک ها برابر با 617میلیارد تومان و مبلغ جرایم دیرکرد آنها نیز 1100میلیارد تومان است. حال با تسهیلات درنظر گرفته شده از مبلغ جرایم دیرکرد و نه اصل بدهی ها 522میلیارد تومان تخفیف داده خواهد شد.

روزنامه همشهری با اشاره به عنوان قضات محترم، لطفا زندانیان بلاتکلیف را دریابید! نوشت: پس از آنکه صدور احکام مجازات جایگزین در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفت، حالا صحبت از تعیین تکلیف زندانیان بلاتکلیف است؛ موضوعی که روز گذشته مورد توجه دادستان تهران قرار گرفت و اگر دنبال شود دوسویه فایده خواهد داشت؛ هم زندان ها خلوت تر خواهد شد و هم شاید گره از پرونده این افراد باز شود. جعفری دولت آبادی دادستان تهران ضمن تاکید بر تکلیف سرپرستان به بازدید از زندان ها و ملاقات با زندانیان، این کار را وظیفه جدی آنها و یک کار جهادی خواند و گفت: ما باید وضعیت زندانیان بلاتکلیف را پیگیری کنیم و بر همین مبنا بازدید سرپرستان نواحی از زندان ها الزامی است. 

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «ساماندهی تعطیلات شجاعت می خواهد»، «وصول مطالبات شهرداری با ابزار قانونی»، «حذف «اجبار» از هدایت تحصیلی»، «ویژه نامه میلاد حضرت معصومه(س)»، «با تجربه برجام چه کنیم؟» و «فرار میگوها از سفره بوشهری ها» را برجسته کرد و در ستون یادداشت عنوان «نشانه های امیدوارکننده» به قلم عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات تاریخ ایران را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: