کد خبر: ۷۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 03 August 2016
بانكداري ايراني - بیمه دانا از ابتدای سال 95 عملکرد مناسبی را ارائه داده و با توجه به شرایط اقتصادی توانست آمارهای خوبی را در سه ماه نخست سال ثبت کند.
 بانكداري ايراني -  بیمه دانا از  ابتدای سال  95  عملکرد مناسبی را ارائه داده و با توجه به شرایط اقتصادی توانست آمارهای خوبی را در سه ماه نخست سال ثبت کند.  این بیمه گر که تنها در سال 94 بیش از یک میلیون فقره  بیمه نامه شخص ثالث  صادر کند در سال 95 رشد 45 درصدی را بصورت ماهانه تجربه کرده است . 

به گزارش  بانكداري ايراني ، وصول مطالبات معوق، پرداخت به موقع خسارت، توجه خاص به بیمه گذاران، مشتری‌مداری، یکپارچه سازی اطلاعات در بخش صدور و خسارت و انعقاد قرارداد با بیمه گذاران ، از جمله برنامه های بیمه دانا برای رشد در سالهای اخیر بوده است .

و بر این اساس موجودی نقد شرکت در ظرف 3 ماه 40 درصد رشد داشته و از رقم 863.873 میلیون ریال در 29 اسفند 94 به رقم 1.210.079 میلیون ریال در پایان خرداد 95 رسید  که رشد قابل توجهی است. 

در همین مدت بدهی بیمه دانا  به بیمه گران نیز 36درصد کاهش داشته و از رقم 181.417میلیون ریال به رقم 115.9.6میلیون ریال رسید .  

سود انباشته شرکت در سه ماهه ابتدایی سال 95 رشد 23 درصدی را تجربه کرده و از مبلغ 104696میلیون ریال به رقم 128.473 میلیون ریال رسید.

بیمه دانا  نسبت  به سه ماهه ابتدایی سال 94 در حق بیمه صادره رشد 24 درصدی داشته و از رقم 2.924.322 میلیون ریال به رقم 3.626.861 میلیون ریال رسید. که بر این اساس درآمد بیمه دانا از حق بیمه به رقم 3.550.372 میلیون ریال در سه ماهه ابتدای سال رسید که نسبت به رقم 2.879.479 میلیون ریال در سال 94 معادل 23درصد رشد را تجربه کرده است. 

علاوه براین، این شرکت در سال ۹۴ بابت بیمه نامه های شخص ثالث بالغ بر ۳۶۰۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت نموده است.

به گزارش بانکداری ایرانی، شرکت بیمه دانا نگاه برون مرزی خود را به اروپا و شرکت‌های بزرگ بیمه‌گری دوخته و با  شرکت مونیخ ری، لویدز لندن، آلیانس، سوئیس ری، رابرت فلمینگ (RFIB)، یو آی بی (uib ) و جی ال تی (jlt) از جمله شرکت های بیمه معتبر دنیا که  بیمه دانا با آنها دیدار و مذاکرات سازنده ای انجام داده است .

گفتنی است که برنامه ای از سوی مدیراعامل شرکت بیمه دانا برای سال 95 برای سود آوری بیشتر مطرح شده عبارتند از : استانی شدن بودجه روابط عمومی، یکسان سازی تابلوهای شعب در کشور(طرح هویت بصری)، ارائه برنامه های ویژه برای مدیریتVIP، تهیه بانک اطلاعاتی برای بیمه گذاران، آموزش های کاربردی برای ستاد و صف و اعمال بازاریابی بومی و استانی .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: