کد خبر: ۷۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - 28 July 2016
در اين نشست برگزاري دو پنل تخصصي با عناوين " تعامل بازار بيمه با ساير بازارهاي مالي " با تاكيد بر اوراق بهادارسازي بازارهاي بيمه‌اي و همچنين " قيمت منصفانه در بازار بيمه " براي برگزاري در بيست و سومين همايش بيمه و توسعه تصويب شد.
اولین جلسه کمیته علمی بیست و سومین همایش بیمه و توسعه با حضور اعضاء این کمیته در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد و مقرر گرديد مقاله برتر هر پنل با انتخاب کمیته علمی همایش و شرکت کنندگان درآن پنل به صورت 60 درصد امتياز از مراحل داوري علمي مقالات توسط كميته علمي و 40 درصد امتياز توسط حاضرين همايش انتخاب شود. 

به گزارش روابط عمومي پژوهشكده بيمه، در اين نشست برگزاري دو پنل تخصصي با عناوين " تعامل بازار بيمه با ساير بازارهاي مالي " با تاكيد بر اوراق بهادارسازي بازارهاي بيمه‌اي و همچنين " قيمت منصفانه در بازار بيمه " براي برگزاري در بيست و سومين همايش بيمه و توسعه تصويب شد.

از ديگر مصوبات جلسه كميته علمي پيش بيني برگزاري ديدارهاي دو جانبه ميان بيمه‌گران داخلي و شركت‌هاي معتبر خارجي مي‌باشد. در ادامه اين نشست محورهای بيست و سومين همايش بيمه و توسعه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مورد پنل های تخصصی که در حاشیه این همایش برگزار می‌گردد با توجه به مقالات واصله و محورهای همایش در جلسات آتی این کمیته تصمیم گیری بعمل آید. 

گفتني است بيست و سومين همايش ملي و نهمين همايش بين‌المللي بيمه و توسعه با موضوع كاركرد و سازو كار بازار در صنعت بيمه، 13 آذر ماه سال جاري در برج ميلاد برگزار خواهد شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: