کد خبر: ۷۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - 28 July 2016
کارشناسان واحد ارتباطات مردمی پست بانک ایران طی ماه‌های اخیر به 3 هزار و 600 تماس تلفنی هموطنان در زمینه‌های مختلف پاسخ داده است.
کارشناسان واحد ارتباطات مردمی پست بانک ایران طی ماه‌های اخیر به 3 هزار و 600 تماس تلفنی هموطنان در زمینه‌های مختلف پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومی پست‌بانک ایران: براین اساس؛ 61 درصد این تماس‌ها درخصوص اطلاعات حوزه امور شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی و در زمینه‌های شماره‌های تماس شعب و باجه‌ها، پرداخت یارانه، ساعات کار شعب و باجه‌های نمایندگی و ارائه پیشنهادات بوده و بیش از 27 درصد نیز در حوزه امور فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک درخصوص نحوه دریافت و استفاده از خدمات دستگاه‌های خودپرداز(ATM) نحوه استفاده از تلفن‌بانک، پست‌بانک کارت و بن‌کارت، سامانه فروشگاهی(POS) ، رفع مشکلات مشتریان، پیامک واریز و برداشت از حساب، مزایای استفاده از شماره شبا، عملیات کارت به کارت و سایر موضوع‌های فناوری اطلاعات می باشد.

بنابراین گزارش: 11 درصد از تماس‌های هموطنان نیز مربوط به خدمات بانک در ارتباط با حساب جاری، چک، اعلام نرخ سود و نحوه گشایش حساب‌های سپرده بانک، پرداخت حقوق مستمری‌بگیران، پرداخت قبوض، تسهیلات و آزمون استخدامی بانک انجام شده که هریک از کارشناسان مربوطه واحد ارتباطات مردمی پاسخ‌ها و راهنمائی‌های لازم را به آنان ارائه کردند.


گفتنی است: هموطنان مستقر در استان تهران می‌توانند برای ارائه نظرها، پیشنهادها و درخواست‌های خود به واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی پست بانک ایران با سامانه تلفنبانک این بانک به شماره 84284 و هموطنان مستقر در سایر استان‌ها نیز با شماره 84284- 021 تماس حاصل نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: