کد خبر: ۷۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 27 July 2016
معاونت فنی بیمه های اموال بیمه معلم ابراز امیدواری کرد که همه شرکت های بیمه قانون ممنوعیت ارائه تخفیف در فروش بیمه نامه شخص ثالث پایبند بمانند.
  بانكداري ايراني -  معاونت فنی بیمه های اموال بیمه معلم ابراز امیدواری کرد که همه شرکت های بیمه قانون ممنوعیت ارائه تخفیف در فروش بیمه نامه شخص ثالث پایبند بمانند.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، کامبیز حاجی میرآقا با بیان این که بیمه معلم حتی قبل از ابلاغ قانون جدید بیمه شخص ثالث هم به ارائه تخفیف در این رشته اعتقادی نداشت، گفت: صنعت بیمه همواره با توجه به تخفیف های غیرمتعارف، در رشته بیمه شخص ثالث زیان ده بوده است.

وی با ابراز خرسندی از ممنوعیت ایجاد شده برای ارائه تخفیف در این رشته، افزود: منع تخفیف در این رشته، در نهایت به صلاح همه صنعت خواهد بود.

وی با بیان این که تنها تخفیف ارائه شده در بیمه نامه شخص ثالث بیمه معلم، پیش از تصویب قانون جدید فقط در حوزه سهامداری و برای پرسنل آموزش و پرورش بوده است، گفت: بیمه معلم برای این اقدام نیز از بیمه مرکزی مجوز داشت.

معاونت فنی بیمه های اموال بیمه معلم در پاسخ به این سوال که با توجه به تصویب قانون جدید، آیا تخفیف ها در حوزه سهامداران ادامه خواهد یافت، گفت: با بیمه مرکزی در حال رایزنی هستیم که بتوانیم روش قبل را ادامه بدهیم، اما تا زمان دریافت مجوز، تابع قانون خواهیم بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: