کد خبر: ۷۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - 25 July 2016
بانكداري ايراني - بیمه پاسارگاد که اخیرا توانست لوح تقدیر شفافیت مالی را کسب کند در تحولی دیگر، رشد 248 درصدی را در سود عملیاتی تجربه کرد.
بانكداري ايراني -   بیمه پاسارگاد که اخیرا  توانست لوح تقدیر شفافیت مالی را کسب کند در تحولی دیگر، رشد 248 درصدی را در  سود عملیاتی تجربه کرد.

به  گزارش بانكداري ايراني ، بیمه پاسارگاد در  سه ماهه  نخست سال 1395  توانست 17درصد ، معادل 58 ریال از سود پیش بینی شده سال 95 را محقق کند. این در حالی است که سود عملیاتی  بیمه پاسارگاد با رشد 248 درصدی نسبت به دوره مشابه در سال قبل مواجه شده  و از رقم 232.033 میلیون ریال به رقم 808.603 میلیون ریال رسید. 

بر اساس این گزارش ، بیمه پاسارگاد در این دوره توانست 2.110.642 میلیون ریال بیمه نامه به مشتریان خود بفروشد که نسبت به دوره سه ماه سال قبل 28 درصد رشد را تجربه کرد.  و از این محل 1.544.803 میلیون ریال عایدی نصیب این شرکت بیمه‌گری شده است.   از این حق بیمه صادره مبلغ 271.627 میلیون ریال برای ذخیره حق بیمه در نظر گرفته شده است. بیمه پاسارگاد در مجموع در این دوره مبلغ 743.146میلیون ریال برای ذخیره کنار گذاشته تا ریسک بیمه گری را کاهش ندهد.
 
در سه ماهه ابتدای سال 95 جمع دارایی های بیمه پاسارگاد با رشد 11 درصدی نسبت به دوره مشابه در سال قبل مواجه شد و نسبت به دارایی پایان دوره سال 94  حدود 11درصد رشد داشته و به مبلغ 17.650.667 میلی.ن ریال رسید. که بیشترین تاثیر این افزایش از سوی سرمایه گذاری های کوتاه و بلند مدت بیمه پاسارگاد صورت گرفته است .

به گزارش بانکداری ایرانی ، در دوره مورد بررسی ، بیمه پاسارگاد از همایش تخصصی - کاربری «شفافیت مالی در صنعت بیمه» که از سوی دانشگاه جامع علمی- کاربردی بیمه ایران در تالار بین المللی همایش های دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 5 اردیبهشت برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر این همایش به بیمه پاسارگاد در مسیر ارتقای علمی در صنعت بیمه اهدا شد.   دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران اولین همایش شفافیت مالی در صنعت بیمه را با همکاری شرکتهای بیمه ایران، آسیا، البرز، پاسارگاد، کارآفرین، سامان، دی، نوین، کوثر، ایران معین، سرمد و شرکت ایدههای تجارت هوشمند سیمرغ برگزار کرد. 

یکی از اتفاقات این دوره که می توانست در سودآوری بیمه پاسارگاد تاثیر کاهنده داشته باشد اما این اتفاق نیافتاد، پرداخت خسارت به  جایگاه سوخت آپادانا  در بندر ماهشهر از شعبه اهواز بود. شرکت بیمه گری پاسارگاد در اولین فرصت نسبت به ارزیابی خسارت جایگاه سوخت آپادانا که دچار آتش سوزی شده بود توسط نماینده کد 2705 اقدام کرد.
 
گفتنی است که جایگاه سوخت آپادانا که پس از طی پنج ماه از صدور بیمه نامه آتش سوزی دچار حریق شد با تلاش های جاویدمنش نماینده کد 2705 و بررسی های کارشناسی شعبه اهواز در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارزیابی خسارت این جایگاه اقدام شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: