کد خبر: ۷۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - 25 July 2016
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از اول مرداد ماه ساعت پایان پذیرش دستور پرداخت از طریق ساتنا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 به 15:30 کاهش یافته و روزهای پنجشنبه نیز بدون تغییر تا ساعت 13 است.
ساعت پذیرش دستورپرداختهای مشتریان بانک‌ها جهت انتقال وجوه از طریق ساتنا تغییر کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از اول مرداد ماه ساعت پایان پذیرش دستور پرداخت از طریق ساتنا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 به 15:30 کاهش یافته و روزهای پنجشنبه نیز بدون تغییر تا ساعت 13 است.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک سامان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک یا بخش انتقال وجه بین بانکی در نت‌بانک سامان، فرم درخواست انتقال وجه از حساب خود به حساب‌های مشتریان در سایر بانک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها ازطریق ساتنا را تکمیل کنند.

این گزارش می‌افزاید: سامانه ساتنا برای انتقال وجه بین بانکی بیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از صدوپنجاه میلیون ریال (15 میلیون تومان) قابل استفاده است.

گفتنی است، ساعت آغاز پذیرش دستورپرداخت ازطریق ساتنا در همه روزهای هفته 7:30 صبح است و انتقال وجه از این طریق در بازه زمانی یاد‌شده، در کمتر از ۲ ساعت انجام می‌شود.

مشتریان بانک سامان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر خدمات بانک، با مرکز سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: