کد خبر: ۷۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - 24 July 2016
بانكداري ايراني - مجمع عمومی عادی سالانه بیمه آسماری در ۱۷خرداد ماه با حضور ۲۰/۹۰% از صاحبان سهام برگزار شد و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۴ به تصویب رسید.
  بانكداري ايراني مجمع عمومی عادی سالانه بیمه آسماری در ۱۷خرداد ماه با حضور ۲۰/۹۰% از صاحبان سهام برگزار شد و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۴ به تصویب رسید.

 مجمع عمومی بیمه آسماری با ریاست بهزاد ایثاری و حضور آیت کریمی مدیرعامل بیمه آسماری و آقایان سیامک صدر حسینی، هادی دستباز به عنوان ناظران، جواد گیوه چین مشاور حقوقی و آقای سید محمد جبلی به عنوان منشی جلسه برگزار شد.

گزارش هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه نیز توسط آیت کریمی مدیرعامل شرکت نیز ارائه شد که طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه بیمه آسماری سود تحقق یافته سال مالی 94 به ازای هر سهم 285 ریال بوده که مبلغ 140 ریال میان سهامداران تقسیم شد.

انتخاب مؤسسه حسابرسی کاشفان به عنوان حسابرس قانونی و موسسه بهراد مشار بازرس علی البدل برای سال مالی 95 از مصوبات این مجمع بود.

همچنین این مجمع روزنامه دنیای اقتصاد در سرزمین اصلی و روزنامه ی اقتصاد کیش در مناطق آزاد را به عنوان روزنامه های رسمی شرکت برگزید.
 
 
آیت کریمی، مدیرعامل بیمه آسماری در خصوص مناطق آزاد تجاری و توسعه شبکه فروش گفت: یکی از برنامه های مهم در سال95 ایجاد شعب جدید است که خوشبختانه بیمه آسماری توانسته سهم خود را علیرغم حضور کلیه شرکتهای بیمه سرزمین اصلی سهم خود را در مناطق حفط نماید .
وی افزود: بازار آینده صنعت بیمه در کلیه بخش ها بخصوص بیمه های اشخاص از جمله بیمه های عمر و سرمایه گذاری ظرفیت داردکه به خوبی گسترش یابدو همچنین پیشرفت و گسترش بیمه های عمر و سرمایه گذاری از اهداف ما در سال 95 می باشد .

کریمی بیان کرد: یکی از اهداف بیمه آسماری این است که با توجه به نیاز بازار محصولات جدید بیمه ای نیز ایجاد خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه آسماری در پایان گفت: آینده صنعت بیمه را در سرزمین اصلی و مناطق آزاد در تمامی رشته های بیمه چه در سطح کلان و خرد بسیار مثبت تصور می کنیم که امید است با تلاش هر چه بیشتر پرتفوی شرکت در سال 95 افزایش پیدا کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: