کد خبر: ۷۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۵ - 19 July 2016
مشاور توسعه بازاریابی شرکت بیمه حافظ از اقدامات و فعالیت جدید بیمه ای این شرکت در منطقه آزاد کیش خبر داد.
 مشاور توسعه بازاریابی شرکت بیمه حافظ از اقدامات و فعالیت جدید بیمه ای این شرکت در منطقه آزاد کیش خبر داد.

فرهاد رشیدی با اشاره به بازار این شرکت در سال گذشته اظهار کرد: اولویت دفتر مرکزی این شرکت حفظ بیمه گذارانی است که سالها تحت پوشش بیمه ای شرکت بیمه حافظ هستند و در عین حال تلاش میکنیم بر روی بازارهای جدید کار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تمرکز بر روی رشته های جدید مثل «بیمه تضمین کیفیت ساختمان»، «بیمه مسافران و گردشگران داخلی» از موارد بیمه ای هستند که قصد داریم بر روی افزایش پرتفوی در این زمینه ها اقدام کنیم.

مشاور توسعه بازاریابی شرکت بیمه حافظ بیان کرد: علاوه بر آن در تلاشیم تا در بیمه های تکمیلی قوی تر کار کنیم واقدامات موثری در جهت تحت پوشش قراردادن پزشکان، پیراپزشکان و... بیمارستان و یا مراکز درمانی جزیره کیش صورت گیرد.

وی در خصوص بیمه عمر اظهار کرد: در حال حاضر «طرح جامع بیمه عمر زمانی» با حق بیمه کم در دست بررسی و اقدام است که امیدواریم بتوانیم این طرح را شرکت به شرکت در این منطقه آزاد اقتصادی انجام دهیم.

رشیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جزیره کیش حداقل 50 هتل فعال وجود دارد گفت: برای هتل ها بسته بیمه ای طراحی شده است که با برنامه ریزی دقیق بتوانیم این بسته را برای هتلداران این جزیره اجرایی کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: