کد خبر: ۷۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۵ - 15 July 2016
با برد ایران مقابل ترکمنستان و پیروزی تیم ملی لبنان، سوریه به عنوان حریف کشورمان در مرحله حذفی معرفی شد.
با برد ایران مقابل ترکمنستان و پیروزی تیم ملی لبنان، سوریه به عنوان حریف کشورمان در مرحله حذفی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شاهین خالدان با پیروزی مقابل دیگر نماینده ترکمنستان صدرنشینی ایران در گروه A مسابقات دیویس کاپ را قطعی کرد.

در دومین دیدار بخش انفرادی، شاهین خالدان با عیسی اولیوف دومین تنیسور ترکمنستانی مسابقه داد و در نهایت با نتیجه ( 6-7 و 3-6 ) به برتری رسید. در نخستین دیدار بخش انفرادی امیر والا معدنچی با نتیجه ( 1-6 و 1-6 ) آتلیمیرات گوربانوف را شکست داده بود.

به این ترتیب با پیروزی نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی تیم ملی ایران با صدرنشینی در این گروه، فردا در مرحله حذفی به مصاف سوریه می‌رود.

هم اکنون نمایندگان کشورمان در بخش 2 نفره با ترکیب انوشا شاهقلی و محمد بهروز کارگران به مصاف تیم ترکمنستان رفته است.

این مسابقات با حضور تیم های سقوط کننده از گروه 2 ( ایران و لبنان ) ، تیم های حاضر در گروه 3 ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم‌های صعود کننده از گروه 4 ( جزایر پاسیفیک ، قطر و سنگاپور ) برگزار می‌شود و 2 تیم برتر جواز حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را بدست می‌آورند.

انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، امیر والا معدنچی و محمد کارگران اروجی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلا به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارد و سونر سویر به عنوان مسئول هماهنگی داوران از ترکیه، روسلان تورسانف از ازبکستان به عنوان داور بی‌طرف، سامان حسنی داور نشان برنز، سید عادل برقعی داور نشان برنز، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک زاده نمایندگان نشان سفید کشورمان به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را برعهده خواهند داشت.

این رقابت‌ها از 21 تا 26 تیر ماه در آکادمی بین الملی تنیس استقلال برگزار می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: