کد خبر: ۷۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۵ - 14 July 2016
در اين مراسم همچنين با اهداي لوح، از فعال‌ترين نهادهاي مالي و برترين‌هاي آزمون گواهينامه‌هاي حرفه‌اي تجليل شده و از برند گواهينامه‌هاي حرفه‌اي بازار سرمايه ايران نيز رونمايي شد.
طي مراسمي با حضور دکتر محمد فطانت رييس سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر حسن اميري معاون نظارت بر بورسها و ناشران اين سازمان، آقايان فروتن قائم‌مقام مديرعامل، فتحعلي معاون مالي وسيدحميدخالقي مديرکل بازاريابي وتبليغات بانک انصار و جمعي از مديران بانک ها، سازمان هاي بيمه و بورس که در سالن اداري شماره يک در نهمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه ( فاينکس2016 ) برگزار شد، آقاي يحيي فروتن لوح تقدير بانک انصار تحت عنوان «شفاف‌ترين ناشر بورسي کشور درسال1394» را از رييس سازمان مذکور دريافت کرد. 

به گزارش اداره کل بازاريابي و تبليغات، در اين مراسم همچنين با اهداي لوح، از فعال‌ترين نهادهاي مالي و برترين‌هاي آزمون گواهينامه‌هاي حرفه‌اي تجليل شده و از برند گواهينامه‌هاي حرفه‌اي بازار سرمايه ايران نيز رونمايي شد.


در متن لوح تقدير، از بانک انصار به عنوان «شفاف ترين ناشر بورسي با توجه به احراز بالاترين امتياز در شاخص اطلاع رساني و قابل اتکا بودن ناشران بورسي در سال 1394» يادشده است.

شايان ذکر است در شاخص «به موقع بودن»، پيش بيني‌هاي درآمد هرسهم، صورت‌هاي مالي و برنامه زمانبندي پرداخت سود سهامداران، با لحاظ کردن ميزان تاخير در ارسال اطلاعات و در شاخص «قابليت اتکا» ميزان نوسانات و تغييرات در پيش بيني هاي ارسالي و هم چنين تفاوت هاي ميان مبالغ پيش بيني شده و عملکرد واقعي حسابرسي شده، داراي امتياز هستند.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: