کد خبر: ۷۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۵ - 14 July 2016
بانكداري ايراني ـ در هفته جاری بالاترین بازدهی صنعت بیمه متعلق به بیمه کوثر بود که با رقم 200 ریال ، در ابتدای هفته دادوستد خود را آغاز کرد و در پایان هفته با قیمت 2373 ریال به تعطیلات رفت که معادل 18 درصد رشد را تجربه کرد.
 بانكداري ايراني  ـ در صنعت بیمه و بانک  طی هفته جاری اتفاقات زیادی رخ داد. که مهمترین آن برپایی نهمین دوره نمایشگاه بورس ، بانک، بیمه و به تبع آن برگزاری همایش‌ها و سخنرانی و دید و بازدید فعالان این حوزه بود. علاوه بر این در بازار سرمایه ، شاهد تحولات دیگری نیز  بودیم  و آن  بازگشایی و توقف نمادها به دلیل برگزاری مجامع  بود ، اما روی هم رفته برای این دو صنعت هفته جاری ، هفته‌ای متعادلی در بورس رقم خورد. 

به گزارش  بانكداري ايراني   ، طی  هفته جاری  صنعت بیمه با 0.46  درصد بازدهی مثبت و صنعت بانک با 1.31 درصد بازدهی منفی روبرو شدند. 

در صنعت بیمه نمادهای شرکت های  بیمه آسیا و دی در حال حاضر به دلیل برگزاری مجمع متوقف هستند که بیمه آسیا از تاریخ  تیر ماه و بیمه دی از تاریخ  تیر تا کنون متوقف هستند .

شایان ذکر است که  در هفته جاری بالاترین بازدهی صنعت بیمه متعلق به بیمه کوثر بود که با  رقم  200 ریال ،  در ابتدای   هفته دادوستد  خود را آغاز کرد و در پایان هفته با  قیمت 2373  ریال به تعطیلات رفت  که معادل  18 درصد رشد را تجربه کرد.

در صنعت بانک نیز نمادهای  بانک پارسیان و خاورمیانه در حال حاضر متوقف هستند که بانک پارسیان از تاریخ 2 تیر ماه و بانک خاورمیانه از تاریخ  22 تیر  ماه به دلیل برگزاری مجمع متوقف شدند. 
قابل ذکر است که بالاترین بازدهی صنعت بانک متعلق به بانک ملت است که حدود 5درصد بازدهی در هفته جاری نصیب سهامداران خود کرد. 

مهمترین خبری که در حال حاضر پیرامون این دو صنعت مطرح است موضوع  برگزاری مجامع و انتشار صورتهای مالی این شرکت‌هاست. هر چند باید به این خبر تغییرات مدیریتی را نیز افزود که آخرین مورد آن بیمه میهن است که شایعه استعفای مدیران آن در حال جابجاشده در رسانه‌هاست.

وضعیت شاخص صنعت بیمه در بورس طی  هفته جاری : 
 

وضعیت شاخص صنعت  بانک  در بورس طی  هفته جاری : 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: