کد خبر: ۷۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۵ - 12 July 2016
سخنگوی دولت گفت: نظام پرداخت ها نیاز به اصلاح دارد و دولت نیز برای این موضوع وارد عمل شده است.
سخنگوی دولت گفت: نظام پرداخت ها نیاز به اصلاح دارد و دولت نیز برای این موضوع وارد عمل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای صدا و سیما؛ محمد باقر نوبخت در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در حال برگزاری است گفت: از پارسال اعلام کردیم نظام پرداخت ها نیاز به اصلاح دارد و عدالت در این باره انجام نمی شود.

وی ادامه داد: ما برای سه ماه نخست امسال، چهار هزار و 200 میلیارد تومان فقط برای ترمیم حقوق و عدالت بخشیدن پرداخت ها هزینه کردیم، دولت مصمم است نسبت کارکنان و همکاران که با زحمت فراوان می کشند اما دریافت آنها کم است نه تنها در قوه مجریه بلکه در قوه مقننه، قضاییه و بنگاه ها و همچنین نهادهای دیگر کنترل کند، دولت باید با مصوباتی که در شورای حقوق دستمزد و در قانون اصلاح قانون مدیریتی کشور انجام می دهد، فیش های نجومی را ریشه کن کند.

سخنگوی دولت ادامه داد: افزایش 12 درصدی حقوق عدد زیادی نیست.

* تخصیص 6216 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی

سخنگوی دولت گفت : تاکنون  6216 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی تخصیص داده شده است.

محمدباقر نوبخت  در ادامه به تشریح از عملکرد آخرین آمارهای تولید و خرید تضمینی گندم ، چای بهاره ، اعطای تسهیلات و فعال سازی هفت هزار و 500 واحد تولیدی و خارج نمودن تاکسی های فرسوده و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و آخرین وضعیت تخصیص طرح های عمرانی پرداخت.

وی ادامه داد : خرید تضمینی گندم در حال انجام است که در سال 94 میزان تولید گندم 11 میلیون و 522 هزار تن بودو پیش بینی ما در سال 95 تولید 12 میلیون و 800 هزار تن است که تا 21 تیرماه سال جاری شش میلیون و 583 هزار تن گندم به ارزش هشت هزار و 400 میلیارد تومان خریداری شده که نسبت به سال گذشته 18 ممیز چهار درصد بیشتر است.

سخنگوی دولت ادامه داد: در فصل بهار علاوه بر محصول استراتژیک گندم ، محصول چای هم خریداری می شود که تا این تاریخ بالغ بر 79 هزار تن چای به ارزش 147 میلیارد تومان خریداری شد و تولید چای 41 درصد رشد پیدا کرده است.

نوبخت گفت : هر چند در رشد صنعت دچار چالش هایی شدیم اما خوشبختانه سال گذشته و امسال وضعیت تولید بخش کشاورزی خوب است و رشد اقتصادی را تامین می کند.

وی افزود: از سال گذشته دولت اقدامی را برای خارج کردن تاکسی های فرسوده و نوساز کردن ناوگان تاکسیرانی انجام داده تا وضعیت آلودگی هوا که بخشی از آن دررابطه با تردد خودروی فرسوده در سطح شهر است از این مسیر بهبود یابد.

سخنگوی دولت گفت: با فعال کردن واحدهای صنعت خودرو اشتغال نیز فراهم می شود.

نوبخت در باره خارج کردن 90 هزار خودروی تاکسی از ناوگان حمل و نقل گفت: تا به امروز  57 هزار و 612 خودرو ثبت نام شده و پرونده هایی که به ایران خودرو ارسال شده 12 هزار و 122 مورد است .

وی ادامه داد: سیاست ما برای نوسازی ناوگان از طریق ارجاع صاحبان خودروهای تاکسی فرسوده و معرفی آنها با تسهیلات ویژه ای است تا از خودروی نو استفاده کنند.

سخنگوی دولت افزود : فعال کردن واحدهای تولیدی از جمله هدفگیری ما برای سال 95 است که امسال بالغ بر 7 هزار و 500 واحد تولیدی بود که این واحدها در سراسر ایران گسترده هستند با این اقدام در اعطای تسهیلات مناسب برای سرمایه در گردش امکان افزایش تولید و زمینه افزایش اشتغال را هم فراهم کنیم.

نوبخت تصریح کرد: براساس آخرین گزارش ها 29 هزار و 599  واحددر استان ها برای تسهیلات بانکی معرفی شده و شش هزار و 940 واحد به بانک ها برای گرفتن تسهیلات در گردش است که 456 واحد در شعبه در حال آخرین اقدامات برای تسهیلات سرمایه در گردش هستند که این امر روزانه صورت می گیرد و در نیمه اول امسال بخش قابل توجهی از واحدهای تولیدی نیمه فعال را به بانک ها معرفی کنیم و خواهیم دید با این اقدام اشتغال و تولید افزایش می یابد و رشد اقتصادی نیز بیشتر می شود.

وی افزود: اقداماتی که در بخش کشاورزی در حال انجام است بیانگر افزایش تولید است که این بخش در کنار کار کمکی که به صنعت انجام می دهند در پایان آثار خروج از رکود را مشخص می کند و برای ارزیابی در اختیار افراد قرار می دهیم.

سخنگوی دولت درباره طرح های عمرانی گفت: دولت به صورت هدفمند از دو مسیر برای رشد و رونق اقتصادی فعالیت می کند بخشی از تسهیلاتی است که برای صنعت قرار می دهد تا واحدهای راکد را فعال کند که هدفگیری ما هفت هزار و 500 واحد است و 130 تا 150 هزار فرصت شغلی فقط از این طریق خواهیم داشت.

نوبخت ادامه داد: با سرمایه گذاری که در کشت های گلخانه ای و پرورش ماهی در قفس انجام می دهیم بخش کشاورزی فعال می شود به طوری که ما اکنون نهضتی را با مصوبه شورای اقتصاد دستورالعملی برای واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام و مشارکت مردم در اتمام طرح های عمرانی را آغاز کردیم.

وی افزود: ما اعتباراتمان را بر روی طرح هایی تا پایان امسال متمرکز می کنیم تا مردم از بهره طرح ها برخوردار شوند و از این طریق تخصیص بهینه اعتبارات عمرانی صورت می گیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد : دولت به صورت جهت دار و با برنامه برای خروج از رکود به رشد اقتصادی فعالیت می کند و تا به امروز شش هزار و 216 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی تخصیص دادیم که عمدتا در تیرماه صورت گرفت و چهار هزار و 500 میلیارد تومان از شش هزار و 216 میلیارد تومان را از طریق اسناد خزانه بدهی های پیمانکاران را پرداخت کردیم و 176 میلیارد تومان برای آبهای مرزی و اجرای طرح های عمرانی اختصاص دادیم و همچنین 16 میلیارد تومان برای تسطیح اراضی استان خوزستان و 500 میلیارد تومان از محل اعتبار ویژه ای برای آبرسانی روستاها در نظر گرفتیم که سال گذشته 500 میلیون دلار (هزار و 500 میلیارد تومان) به آبیاری روستاها اختصاص دادیم.

وی ادامه داد : تا این تاریخ شش هزار و 216 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی تخصیص داده شد و هفته ای حدود هزار و 500 میلیارد تومان از محل اسناد در این رابطه عمل کنیم و  اگر بتوانیم مصوبه ای را که از مجلس درخواست کردیم ، بگیریم می توانیم طرح های عمرانی بیشتری را در شهرستان ها و استان ها فعال کنیم .

وی افزود: نشست ستاد اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهور در هفته دو باره تشکیل می شود و روند کار را به صورت دقیق کنترل می کنیم.

*مخالفت با دونرخی شدن بنزین

سخنگوی دولت گفت: مخالف دو نرخی شدن بنزین هستیم.

نوبخت درادامه  نشست خبری درباره قانون کنگره آمریکاه درباره ممنوعیت فروش هواپیما به ایران گفت: هنوز مراحل قانونی خود را طی نکرده و دو مرحله در این باره باقی مانده است ،ما با ایرباس وارد مذاکره مقدماتی شدیم و آنچه برخلاف برجام صورت گیرد حتماٌ اعتراض می کنیم.

وی ادامه داد: ما از فرصت های  لازم  برای نوسازی ناوگانهای هوایی استفاده می کنیم و آنچه حقوق ما از برجام است، دنبال  می کنیم.

وی درباره صحبت های قالیباف از اینکه دولت از هفت سال گذشته هیچ اتوبوسی را به شهرداری نداده است،  گفت: ما نوسازی ناوگان های شهری را انجام دادیم و به این بسنده نکردیم طرح نوسازی خودروهای برون شهری و کامیون را آغاز کردیم  و اعتباراتی که در قالب یک درصد مالیات سالانه در اختیار شهرداری ها قرار می دهیم قابل توجه است.

وی افزود: قوه مجریه درخصوص آنچه دربودجه عمومی از صرف می شود می تواند از دستگاه ها گزارش نظارتی را دریافت  کند به طوری که 13 الی 14 هزارمیلیارد تومان سالانه به شهرداری ها  کمک می کنیم، تلاش کردیم تحت کنترل شورای برنامه ریزی بیاید که با واکنش شهرداری ها روبرو بودیم که امیدواریم در برنامه ششم به نحوه مقتضی انجام دهیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که قرار بود جزئیات قراردادهای دستگاه‌های اجرایی در سامانه‌ای از تیرماه امسال منتشر شود که تحقق نیافته است ، تصریح کرد: پیرامون این موضوع یک مصوبه دیگری پیش‌ آمده و انجام این کار را به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار کرده است که به سرعت  راه‌اندازی می شود.

سخنگوی دولت در باره اینکه استخدام قهرمانان ورزشی و  کاهش ساعت کاری بانوان دربرخی دستگاهها صورت نمی گیرد ، گفت : از وزیر ورزش و جوانان می خواهم در این زمینه اطلاع رسانی کند و درباره کاهش ساعت کاری بانوان در دستگاهها اگر مصوبه ای مورد نیاز است، درخواست کند.

وی درباره عملکرد تیم رسانه‌ای دولت هم گفت : شورای اطلاع رسانی دولت با ریاست آقای نهاوندیان بسیار فعال است ولی برخی از اشخاص، بدون اینکه رعایت انصاف کنند برخی مسایل را مطرح می کنند تا جایی که اطلاع دارم این شورا مسایل را زیر نظر دارد و برون دادهای متناسب با انتظارات نیز داشته باشد.
 
سخنگوی دولت در مورد احتمال تغییر تیم رسانه‌ای در یک سال باقیمانده از عمر دولت گفت: ‌در جلسات شورای اطلاع رسانی دولت شرکت می‌کنم این شورا به صورتی فعال عمل می‌کنند و مسائل را به شکلی دقیق زیر نظر دارد و در موارد مختلف ان‌شاءالله متناسب عمل خواهند کرد.

*کاهش بودجه دفاعی حرف بی ربطی است 

سخنگوی دولت تصریح کرد : این مطلب که دولت 5 هزار و 200 میلیارد تومان بودجه دفاعی را کاهش داده ، بی‌ربط و بی‌پایه است.

 نوبخت گفت : خود نیروهای مسلح هم می‌دانند که چنین ادعایی ، دروغ است و بیان کردن این مطالب خدمت نیست که برخی به رسانه‌ها می‌کشانند.

وی درباره اینکه آیا در بودجه سال 95 اصلاحیه‌ای برای حذف یارانه بگیرانه در نظر گرفته شده است ، گفت : در بودجه 95 آمده است دولت باید سه دهک درآمدی یعنی حدود 24میلیون نفر را از دریافت یارانه حذف کند، یعنی حتی اگر یک نفر دریافت داشته باشند به مثابه متصرف در اموال عمومی ، مجرم شناخته شده و باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد که به نظر این حرف غیرکارشناسی و غیر اجرایی است و درخواست حذف این عبارت را داریم. 

نوبخت اظهار داشت : همچنین در تبصره 24 موضوع دو نرخی شدن بنزین مطرح شده است که با آن نیز مخالفیم.

سخنگوی دولت در باره اینکه گفته شده دولت مصوبه ای مبنی بر عدم دخالت نیروی انتظامی در برگزاری کنسرت ها داشته و در این خصوص منتظر نظر نیروی انتظامی است، گفت : اطلاعی ندارم اما مصوبه هیات وزیران منتظر پاسخ هیچ دستگاه و نهادی نمی ماند.

وی در پاسخ به اینکه بارها از تخلفات مالی دولت قبل سخن به میان آمده ، دولت چه برنامه ای دارد، گفت: برخی تخلفات مالی دولت قبل گفته شده و از طریق مراجع قضایی در حال بررسی است اما روال دولت این نبود که عملکرد خود را معطوف به ارائه گزارش فسادها و تخلفات دولت قبل کند.

*دولت در قبال منافع ملی کشور موضع گیری دارد 

سخنگوی دولت با تاکید بر موضع گیری های دولت در قبال منافع ملی کشور گفت:‌ در عین حال هیات ویژه‌ای از سوی شورای عالی امنیت ملی  برای نظارت بر چگونگی اجرای برجام تشکیل شده است. 

محمد باقر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص موضع دولت در قبال  برعهدی های یکسال گذشته آمریکا دراجرای برجام تصریح کرد: دولت باید در خصوص  حقوق عینی و منافع ملی کشور موضع گیری داشته باشد که این کار در حال انجام است.

وی افزود: همچنین در خصوص حقوق ما در قبال توافقنامه برجام، هیاتی ویژه از سوی شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده که گزارش خود را درباره چگونگی اجرای برجام به ویژه از سوی طرف های مقابل تهیه می کند.

نوبخت خاطرنشان کرد: این هیات نتیجه بررسی های خود را به مسئولان عالی نظام منعکس می کند اما اطلاع رسانی در سطح عمومی در این باره منوط به تشخیص این هیات است.

*‌ اجازه ایجاد محدودیت در توان دفاعی کشور را به طرف مقابل نمی دهیم

سخنگوی دولت با بیان اینکه از هیچ یک از مواضع اصولی مان کوتاه نخواهیم آمد ،‌تاکید کرد: برجام در خصوص مباحث هسته ای است و دولت در خصوص موضوعاتی مانند بحث موشکی با قدرت اعلام می کند که اجازه ایجاد محدودیت در توان دفاعی کشور را به طرف مقابل نمی دهیم.

نوبخت  تصریح کرد: دولت از حق ملت ایران برای تقویت بنیه دفاعی خود استفاده کامل خواهد کرد.

نوبخت گفت: در هیچ جایی به طرف مقابل  اجازه نخواهیم داد تا در توان بازدارنده و دکترین دفاعی ما ایجاد محدودیت کند.

سخنگوی دولت با اشاره به اقدامات طرف مقابل و سخنان صدر اعظم آلمان و بان کی مون تصریح کرد: هر جا احساس کنیم اقدامی بر خلاف منطق برجام در حال انجام است حتما موضع گیری خواهیم کرد واگر توطئه ای نیز باشد قطعا متناسب با آن برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر نگاه ارزشی و هنجاری جمهوری اسلامی ایران  به رخدادهای منطقه گفت: ما از احقاق این حق به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد اما از فرصتها نیز استفاده می کنیم.

نوبخت خاطرنشان کرد:‌ به جای درشت گویی و مذاکره نکردن، با اجتناب از فرصت دادن به طرف مقابل برای سوء استفاده ، حقوق خود را استیفا می کنیم.

وی در خصوص حمایت ایران از حزب الله لبنان و حماس تصریح کرد: اگر قرار است برای توافق در این زمینه موضع خاصی تغییر کند این موضع غیرمنطقی و غیر عقلانی طرف مقابل است که باید تغییر کند.

*نوبخت در واکنش به حقوق های نامتعارف: دولت خط قرمزی ندارد

سخنگوی دولت، قوه مجریه را برای مقابله با هر نوع فساد کاملا مهیا دانست و گفت: دولت ، خط قرمزی برای خود تعیین نمی کند و با هر شخص حقوقی خطاکار برخورد خواهد کرد.

نوبخت در ادامه نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه با اشاره به انتخاب کلمه «نجومی» در قبال حقوق های نامتعارف و اظهارنظرهای مختلف، تصریح کرد: افرادی در داخل و خارج از دولت می توانند نظر خود را راجع به این موضوع ارائه کنند و واکنش نشان دهند.

وی با بیان اینکه موضع رسمی دولت از تریبون سخنگو اعلام می شود، گفت: دولت نسبت به این پدیده حساس است و مسئولان وارد عمل شده اند که فکر نمی کنم در این باره جای تشکیک باشد.

نوبخت افزود: دولت به تاسف و عذرخواهی بسنده نکرده بلکه اقداماتی را در این باره آغاز کرده است.

وی پرداخت های نامتعارف را در برخی موارد مطابق قانون خواند و تصریح کرد: گرچه این پرداخت ها مورد انتظار دولت نبود اما براساس مصوبه 17 مهر 90 اگر شخصی در صندوق توسعه ملی یک میلیارد نیز برای خود حقوق منظور می کرد در چارچوب مصوبه مذکور بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه قصد فرافکنی ندارم، ادامه داد: متاسفانه مستندات اجرایی این احکام حقوقی در قانون و مقررات وجود داشته است.

نوبخت به موافقت رئیس جمهور با استعفای 13 تن از مدیران عالی دولتی در راستای جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی اشاره کرد و افزود: باتوجه به ماده 117 قانون مدیریت خدمات کشوری دولت درحال حاضر بر اصلاحیه لایحه مدیریت خدمات کشوری متمرکز شده که به زودی به مجلس ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت براساس اختیارات شورای حقوق و دستمزد تمامی راه های گریز برای تکرار دریافت های غیرمتعارف را بسته است.

نوبخت اصلاح تمامی تسهیلات قرض الحسنه بانکی را در راستای ضوابط بودجه سال 95 خواند و گفت: تمامی مصوبات شورای حقوق و دستمزد را در دولت یازدهم در جلسه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: براساس موادی مانند ماده 96 برنامه سوم توسعه برخی دستگاه ها با اجازه از مجلس خود را از قانون خدمات کشوری مستثنی کرده اند که برای این اقدام هم توجیهاتی دارند.

سخنگوی دولت ادامه داد: توجیهاتی از قبیل وضعیت امنیتی، قضایی و علمی  برای مستثنی شدن از قانون خدمات کشوری به مجلس ارائه شده که ممکن است هرکس این توجیهات را بشنود بگوید که راست می گویند.

نوبخت با تاکید بر مسدودکردن منافذ خروج از قانون و ضابطه گفت: هیچ دستگاهی نباید تا این حد خود را توجیه کند.

وی افزود: دولت اجازه هایی برای ورود به دستگاه های اقتصادی زیرمجموعه نهادها که از بودجه عمومی استفاده می کنند اخذ کرده است چراکه مردم نشان دادند از این اقدام متاثرند و به همین جهت باید برخورد با اینگونه پرداخت ها تسری یابد.

*صورت مالی بانکهای ایرانی برای طرف خارجی نگران کننده است

سخنگوی دولت با اشاره به نگاه سرمایه گذار خارجی به صورت های مالی بانک های ایرانی گفت: صورت های مالی بانک های ایرانی برای طرف خارجی نگران کننده است که باید اصلاح شود.

نوبخت در تشریح علل ناهماهنگی بانک ها با سیاست های دولت در کمک به تولید داخلی تصریح کرد: بخشی از سپرده بانک ها در قالب تسهیلات ارائه شده که متاسفانه نه مبلغ سپرده و نه سود آن بازنگشته است لذا دولت باید این مطالبات را به قسمی تسویه کند.

وی بخش قابل توجهی از این تسهیلات را مربوط به دولت خواند و افزود: از آنجایی که بخش قابل توجهی از مطالبات بانک ها از دولت است لذا باید از خود شروع کند.

نوبخت با بیان اینکه اصلاحیه قانون بودجه سال 95 در واقع الحاق دو تبصره به این قانون است، گفت: نبود سرمایه کافی برای ارائه تسهیلات مشکل دیگر بانکهاست که دولت تلاش دارد تا در جهت افزایش سرمایه بانک ها اقدام کند.

وی افزود: وضع موجود غیر از یاری نکردن به صنعت و تولید تصویری نگران کننده از وضعیت صورت مالی بانک های ایرانی را ارائه می دهد که باتوجه به شرایط پسابرجام و تبادلات بانکی در سرمایه گذاری خارجی طرف مقابل را نگران می کند.

سخنگوی دولت گفت: کاهش سود سپرده های بانکی به 18 درصد از نظر دولت هنوز ناکافی است.

*در یکسال گذشته صادرات نفتی کشور دو برابر شده است

سخنگوی دولت با اشاره به گذشت یک سال از توافق وین گفت: بازپس گیری 1،7 میلیارد دلار از دارایی های ایران در ارتباط با آمریکا و همچنین افزایش دو برابری صادرات نفتی نشان از شکست محدودیت های ایجاد شده علیه ایران دارد.

نوبخت به محدودیت صادرات نفت خام ایران به یک میلیون بشکه اشاره کرد و افزود: در خردادماه سال 95 تولید نفت خام ما به دو میلیون و 568 هزار بشکه افزایش یافته است که به این ترتیب توانستیم محدودیت ها را بشکنیم.

وی هدف تحریم های ظالمانه  را سیاسی و منزوی کردن ایران دانست و گفت: اما اکنون ترافیک و صف کشیدن سران کشورهای دنیا به ویژه اروپا را برای انعقاد قرارداد با جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم.

نوبخت افزود: همچنین از 27 دی ماه سال گذشته نیز سرمایه گذاری در حد 3 میلیارد و 418 میلیون دلار برای 41 طرح انجام شده است.

وی گفت: همچنین 4،2 میلیارد دلار نیز برای توسعه انرژی الکتریکی کشور سرمایه گذاری مستقیم صورت گرفته است.

نوبخت خاطرنشان کرد: البته ما می پذیریم که نتیجه های قابل لمس این سرمایه گذاری ها برای کشور زمانی رخ خواهد داد که ما به صورت مستند و شفاف درباره اتفاقات مثبت این اقدامات گزارش دهیم.

سخنگوی دولت همچنین از تهیه طرح استیضاح وزیرکار از سوی 60 تن از نمایندگان مجلس ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: این اولین استیضاح در کارنامه دولت نیست و دولت از همه وزیران خدوم خود دفاع خواهد کرد.

نوبخت افزود: اینکه 50،  60تن از نمایندگان مردم نظر خاص و متفاوتی داشته باشند غیرمتعارف نیست گرچه دولت نیز از همه حقوق خود برای دفاع از وزرا استفاده خواهد کرد.

وی گفت: البته این استیضاح فرصت مناسبی برای وزیر خواهد بود تا نتیجه زحمات خود را برای نمایندگان ملت تبیین کند.

سخنگوی دولت همچنین درخصوص حمایت دولت فرانسه و سعودی از منافقین تصریح کرد: وزارت خارجه درباره این رخداد موضع گیری داشته است که البته تنفس مصنوعی و دهان به دهان به این گروه تروریستی منفور نشان از ضعف و ناتوانی این دولت هاست.

نوبخت گفت: قطعا جمهوری اسلامی ایران درخصوص مبارزه با تروریسم همچنان با این گروهک مبارزه خواهد کرد.

*دولت قصد برخورد امنیتی با منتقدان خود را ندارد

سخنگوی دولت با اشاره به اطلاع کامل دولت از تشکیل اتاق فکر علیه خود گفت: دولت قصد برخورد امنیتی با منتقدان را ندارد.

در ادامه نشست خبری خود با خبرنگاران  تصریح کرد: مردم کشور ما بسیار فهیم هستند و با دقت مطالبات را تحت نظر دارند لذا ترجیح می دهیم بجای مقابله با منتقدان وقت خود را صرف انجام کارهای اصلاحی کنیم.

وی همچنین درخصوص ارسال پیامک تهدیدآمیز به خبرنگاران نیز گفت: من از وزیر اطلاعات می خواهم که درخصوص منشاء و ریشه های این اقدام اطلاع رسانی کنند.

سخنگوی دولت با اشاره به نفی ارسال این پیامک از سوی وزارت اطلاعات، افزود: خوشبختانه سیستم اطلاعاتی ما در کل کشور و نظام آن قدر قوی است که می تواند عاملان را شناسایی و از تکرار اینگونه اقدامات جلوگیری کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: