کد خبر: ۷۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۵ - 12 July 2016
محسن پدرام رییس هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب استان گیلان طی سفری یک روزه از ساختمان سرپرستی و برخی شعب این استان بازدید کرد.
محسن پدرام رییس هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب استان گیلان طی سفری یک روزه از ساختمان سرپرستی و برخی شعب این استان بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بررسی وضعیت فعالیت های شعب، مطالعه آمار منابع جذب شده، نحوه تخصیص مصارف و میزان مطالبات شعب، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با پرسنل و شرکت در مراسم گردهمایی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان از محورهای این سفر بود.

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان گیلان بیان داشت: ایجاد بستر مناسب در تعامل با مشتری و طراحی و تدوین فرایند ویژه ی ارائه خدمات مطلوب، می تواند به افزایش میزان رضایتمندی مشتریان منجر شود.

وی تصریح کرد: اجرای صحیح اعتبار سنجی مشتریان، اخذ وثایق مناسب، طراحی مکانیسمهای نظارتی مؤثر و توجه ویژه به رعایت قوانین و مقررات، در مجموع می تواند به کاهش مطالبات معوق منتهی گردد.

محسن پدرام با اشاره به وضعیت منابع شعب در جمع همکاران بیان داشت: باید به مقوله بازاریابی توجه ویژه شود، مشتری مداری و احترام به مشتری بهترین  ابزار بازاریابی می باشد.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران  با تاکید بر توجه ویژه به تبلیغات از همکاران خواست تا با رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق گرایی، در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان کوشا باشند.

تلاش مضاعف برای جذب بیشتر منابع، رعایت نسبت مصارف به منابع، کاهش میزان مطالبات، توجه به بهداشت اعتباری و توجه ویژه به نکات حفاظتی و امنیتی از محورهایی بود که در این بازدیدها تاکید شد.

شایان ذکر است، توکلی مدیر امور شعب استان ها و قربی رئیس اداره پشتیبانی در بازدید از شعب استان گیلان محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران را همراهی نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: