کد خبر: ۷۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۵ - 26 June 2016
به دنبال همکاری بانک تجارت به عنوان بانک عامل سازمان دانش آموزی در پروژه سرویس مدارس شهر شیراز، سرپرست بانک تجارت استان فارس به همراه معاون و تعدادی از کارشناسان این بانک در سازمان دانش آموزی استان فارس حضور یافتند.
به گزارش خبرنگار پانا فارس، در این جلسه هم اندیشی صمیمانه، مسئولین بانک تجارت فارس برخی مشکلات بانکی سال گذشته را با مسئولین سازمان دانش آموزی بررسی کردند.
قیصری سرپرست بانک تجارت ضمن استقبال از روند ادامه همکاری این بانک با سازمان دانش آموزی همکاری در ارائه خدمات به دیگر خانواده ها و دانش آموزان را از اولویت همکارانشان در بانک تجارت برشمرد.

رییس سازمان دانش آموزی فارس نیز با اشاره به تلاش های همکاران بانک تجارت در یکپارچگی پرداخت به رانندگان درسال گذشته ابراز تشکر کرد و افزود: سازمان دانش آموزی در مدرسه سیار با بسیاری از سازمان ها و ادارات همکاری دو جانبه ای را آغاز کرده است.
محسن کلاری تصریح کرد: از جمله همکاری های موثر سازمان دانش آموزی در جهت تحقق بخشیدن به ساماندهی سرویس مدارس با بانک تجارت فارس بوده است که موفقیت های قابل توجه ای را به دنبال داشته است.

وی با بیان وجود برخی مشکلات الکترونیکی حین کاردر سال گذشته خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی 96 – 95 با تعامل بیش تر با بانک تجارت در راستای حل مشکلات گام های موثری را بر خواهد داشت.

در این مراسم، پس از بررسی موارد تفاهم شده در سال گذشته میان بانک تجارت و سازمان دانش آموزی، برنامه ریزی همکاری این دو سازمان برای سال آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: