کد خبر: ۷۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۵ - 22 June 2016
بیمه آسماری که در سال 1391 فعالیت خود را با امضای سید محمد کریمی و در مناطق آزاد آغاز کرده است این روزها با آیت کریمی مدیرعامل شرکت خداحافظی کرده است .
یکی از مدیران قدیمی صنعت بیمه هم از مدیریت یکی از بیمه های مناطق آزاد جدا شد .

 بیمه آسماری که در سال 1391 فعالیت خود را با امضای سید محمد کریمی و در مناطق آزاد آغاز کرده است این روزها با آیت کریمی مدیرعامل شرکت خداحافظی کرده است .
 
آیت کریمی دارای مدارک تحصیلی لیسانس بیمه از مدرسه عالی بیمه، فوق لیسانس رشته مدیریت سیستم ها از انیستیتو تکنولوژی فلوریدا است و دوره عمومی بیمه سوئیس،دوره عالی بیمه اموال سوئیس،دوره مدیریت استراتژیک ژاپن،دوره بیمه اتکایی در دو مقطع کره جنوبی را گذرانده است .
 
وی پیش از این عضو هیئت مدیره بیمه پارسیان، مدیر مسئول فصلنامه بیمه مرکزی ایران(8سال)، عضو هیئت تحریریه بیمه مرکزی ایران (20سال)، معاونت طرح و توسعه و عضو هیئت عامل بیمه مرکزی ایران، مدیر طرح و توسعه بیمه مرکزی ایران، عضو کمیته فنی بیمه مرکزی ایران، مدیر نظارت بیمه مرکزی ایران، مدیر دفتر مطالعات و پژوهش های بیمه ای بیمه مرکزی ایران،عضو کمیته نرخ بیمه مرکزی ایران و مدیر اتکائی قبولی از خارج بیمه مرکزی ایران ، معاون مدیر اتکائی قبولی از خارج بیمه مرکزی ایران ،معاون مدیر اتکائی و واگذاری به خارج بیمه مرکزی ایران ، رئیس اداره اتکائی قبولی از خارج بیمه مرکزی ایران ،مسئول اداره بیمه اتکائی آتش سوزی بیمه مرکزی ایران بوده است و تالیفات متعددی در زمینه بیمه دارد .
 
اما گزینه جایگزین وی در این شرکت کیست ؟

شنیده می شود عباس اسلامی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه ما گزینه جایگزین خواهد بود . نامبرده پیش از این مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه آسیا بوده است .

البته آیت کریمی جزء اعضای هیات مدیره باقی خواهند ماند چراکه نام وی در لیست اعضای هیات مدیره قرار دارد .

به گزارش راز پول ،شنیده ها اذعان دارد که دلیل جداشدن وی از کرسی مدیریت اختلاف نظر و سلیقه با هیات مدیره است و ظاهرا انتظارات و ریسک های وجود دارد که به اختلاف نظر منجر شده است . مشکل این روزهای صنعت بیمه بحث دخالت سهام داران در امور مدیریتی است که پیامد آن اختلاف نظر در هیات مدیره است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: