کد خبر: ۷۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 21 June 2016
روزگذشته مدیرعامل بیمه ایران با حکم طیب نیا وزیر اقتصاد برکنار شد و گفته می شود که این حکم در پی دریافت وام 600 ملیون تومانی با سود بسیار کم از سوی اقای مدیرعامل بوده است.
روزگذشته مدیرعامل بیمه ایران با حکم طیب نیا وزیر اقتصاد برکنار شد و گفته می شود که این حکم در پی دریافت وام 600 میلیون تومانی با سود بسیار کم از سوی اقای مدیرعامل بوده است.

به گزارش «تابناک» شنیده شده  مدیر عامل قبلی بیمه ایران در چند روز گذشته و در اوج جنجال های مربوط به فیشهای حقوقی و اعمال ضوابط اجرایی بودجه که دریافت تسهیلات غیر متعارف در شرکتهای دولتی توسط مدیران ارشد را ممنوع می نمود بی سر و صدا 600 میلیون تومان وام با سود بسیار ناچیز دریافت نموده است. 

وزیر اقتصاد به محض اطلاع در پی عزل وی می آید که رییس بیمه ایران پیش دستی کرده و استعفا میدهد. 

گفته می شود هر چند دریافت این وام بر اساس دستورالعمل ها و آیین نامه های برجای مانده از گذشته غیر قانونی نبوده اما وزیر اقتصاد طی ماه های گذشته تاکید کرده بود که موضوع وام های رفاهی باید سامان پیدا کرده  و از حالت بی انظباطی گذشته خارج شود اما مدیرعامل قبل به این موضوع بی توجهی کرده بود. 

این اقدام می تواند نوید بخش آن باشد که دولتمردان در موضوع مبارزه با بی انظباطی ها و بی قاعدگی های حاکم بر تسهیلات رفاهی مدیران دستگاه های اقتصادی دولتی جدی هستند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: