بیمه سرمد اعلامکرد: باشگاه مشتریان بیمه سرمد ابزار ارتباطی مستقیم و دوسویهای است که با هدف ایجاد احساس ارزشمندی در مشتریان شرکت و اصلیترین دستاورد آن، بهرهمندی شرکت از اعتماد و وفاداری مشتریان ایجاد شده است.
بنابر اعلام بیمه سرمد، در مکانیزمهای باشگاهداری شرکت، مشتریان از هر طیفی به واسطه خرید محصولات و استفاده از خدمات شرکت در طرحها و جشنوارههای مختلف و علاوه بر آن در مناسبتهای متعدد، امتیازاتی به دست میآورند که این امتیازات قابل استفاده برای دریافت تخفیفات یا شرکت در قرعهکشی جوایز متعدد است.
حامد عابدینی مدیر فناوری اطلاعات بیمه سرمد مزایای استفاده از تسهیلات این باشگاه را عنوان کرد.
عابدینی با اشاره به رونمایی از باشگاه مشتریان بیمه سرمد به عنوان نخستین باشگاه مشتریان در صنعت بیمه کشور، در خصوص مزایای استفاده از آن برای کاربران گفت:باشگاه مشتریان بیمه سرمد فضایی تعاملی با امکان ارایه اطلاعات و خدمات به مشتریان شرکت در حوزههای مختلف از جمله بیمهگذاران، بیمه شدهها، ارکان مختلف شبکه فروش، سهامداران و همچنین مشتریان بالقوه است.
وی افزود: در واقع باشگاه مشتریان یک ابزار ارتباطی مستقیم و دوسویه با هدف ایجاد احساس ارزشمندی در مشتریان بیمه سرمد است که به عنوان ابتکاری نوین و عملیاتی در زمینه وفادارسازی و ایجاد ارتباط با مشتریان اهدافی از جمله ایجاد ارزشهایی برای مشتری، فراتر از ارزشهای ذاتی کالا یا خدمات و همچنین قدردانی از اعتماد و وفاداری آنان از طریق عوامل انگیزشی مادی، معنوی و عاطفی راهاندازی شده است.
مدیر فناوری اطلاعات بیمه سرمد مهمترین ویژگیهای باشگاه مشتریان بیمه سرمد را عضویت خودکار بیمهگذاران، نمایندگان و بیمهشدگان شرکت در باشگاه، عضوپذیری از افراد به غیر از بیمهگذار و بیمهشدههای بیمه سرمد، اتصال خودکار به پایگاه داده مشتریان شرکت، دعوت از دوستان برای عضویت در باشگاه به منظور گسترش فرهنگ بیمهای و انجام عملیات بیمهگری مورد نیاز مشتریان (تمدید و واریز حق بیمه) دانست.
وی در ادامه بیان کرد: بر اساس استراتژیهای بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه سرمد در ارتباط با مشتریان، کلیه اشخاص حقیقی نیز میتوانند از طریق باشگاه مشتریان بیمه سرمد با عضویت در باشگاه مشتریان بیمه سرمد ضمن بهرهمندی از طرحها و جشنوارههای امتیازی این شرکت در صورتی که در گروه نمایندگان یا بیمهگذاران و بیمهشدگان بیمه سرمد قرار گیرند، از خدماتی از جمله مشاهده بیمهنامههای صادر شده، جزئیات سوابق و خسارتهای پرداختی و سوابق افراد بیمهشده تحت تکفل بهرهمند و با شرکت در طرحهای امتیازی بر اساس رویههای تعریف شده از مزایای خرید، تمدید و یا انتقال بیمهنامههایی از جمله انواع بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری، خودرو، آتشسوزی و مسئولیت نیز بهرهمند شوند.
عابدینی گفت: به منظور تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بیمهای به مشتریان سعی در پیادهسازی نرمافزارهای جانبی دیگری نیز شده که در این راستا میتوان به مجموعه نرمافزارهای بانک، بیمه اشاره کرد که با استفاده از آن در تمام شعب بانک صادرات امکان ارایه بیمهنامههایی چون آتشسوزی مسکونی و حوادث انفرادی در قالب طرح نسیم میسر شده. علاوه بر آن سامانه همراه سرمد نیز آماده بهرهبرداری شده که با نصب آن روی گوشی تلفنهمراه، مشتریان میتوانند خدمات متنوعی از جمله پرداخت حقبیمه، استعلام وضعیت مالی بیمهنامه و اطلاع از اصالت آن و موارد و خدمات دیگری را دریافت کنند.
وی افزود:در طراحی تمام این سامانهها سعی شده تا حذف مراجعه حضوری مشتریان به شعب و نمایندگیهای بیمه سرمد مد نظر قرار گیرد. مورد دیگر در این خصوص ارایه خدمات الکترونیکی از جمله صدور بیمهنامه حوادث انفرادی مسافرتی خارج از کشور، پرداخت حق بیمه و تمدید بیمهنامه ثالث و بدنه است که به زودی تمدید بیمهنامه حوادث انفرادی و صدور آتشسوزی نیز به این موارد افزوده و از طریق پورتال شرکت بیمه سرمد قابل دریافت است.
مدیر فناوری اطلاعات بیمه سرمد همچنین گفت: علاوه بر خدمات فوق در حوزه صدور و به منظور تسهیل ارایه خدمات در حوزه خسارت به بیمهگذاران و ایجاد آرامش خاطر ایشان، امکان دریافت خسارت از هر شعبه بانک صادرات ایران با استفاده از کد ملی زیاندیده فراهم شده و در آستانه اجراییشدن قرار دارد؛ با استفاده از این روش برای دریافت خسارت توسط زیاندیده نیازی به مراجعه به شرکت و دریافت چک نیست و صرفا پس از انجام امور کارشناسی مربوط و تائید نهایی پرداخت زیاندیده با مراجعه به هر شعبه بانک صادرات و ارایه کد ملی خود قادر به دریافت رقم خسارت است. علاوه بر این موضوع واریز مبالغ خسارت به حساب زیاندیدگان نیز انجام و عملیاتی شده است.