کد خبر: ۷۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - 20 June 2016
درباره امکانات اسکواش در استان‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه بیشتر استان‌ها از لحاظ امکانات شرایط خوبی دارند و حدود 90 درصد دارای سالن اختصاصی اسکواش هستند.
دبیر فدراسیون اسکواش گفت: 90 درصد استان‌های کشور دارای سالن اختصاصی اسکواش هستند.

امیر عزیزی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره امکانات اسکواش در استان‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه بیشتر استان‌ها از لحاظ امکانات شرایط خوبی دارند و حدود 90 درصد دارای سالن اختصاصی اسکواش هستند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بین 13 تا 15 خانه اسکواش بیش از دو کورت نیز در کشور داریم که بهترین آنها متعلق به استان‌های تهران، یزد، آذربایجان غربی و قم است.

عزیزی‌پور با اشاره به افتتاح خانه اسکواش لرستان در خرداد ماه تأکید کرد: ورزشکارهای این استان چون فضای استاندارد برای تمرین نداشتند و مجبور بودند در فضای باز تمرین کنند، متضرر شده و امیدواریم با بهره‌مندی از خانه اسکواش در آینده بچه‌های لرستان بیشتر بدرخشند و توانایی این کار را دارند.

دبیر فدراسیون اسکواش هیأت‌های برتر استانی را تهران، آذربایجان غربی، کیش، شیراز، اصفهان و یزد عنوان کرد و افزود: این هیأت‌ها از نظر زیرساختی و توسعه شرایط خوبی دارند و امیدواریم سایر هیأت‌ها نیز در راستای پیشرفت به سطح موردنظر فدراسیون برسند.

وی با بیان اینکه هدف‌مان تعمیم و توسعه اسکواش در کشور است، گفت: برای تحقق این هدف به کمک رسانه‌ها نیاز داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: